English

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

دعوت «ستاد رویش» از جوانان کشور برای حمایت از «دولت مردم»

ستاد رویش جوانان حامی دولت مردم از جوانان کشور درخواست کرد با پیوستن به این ستاد ضمن مانع از ادامه روند کنونی تخریب کشور شوند.

دعوت «ستاد رویش» از جوانان کشور برای حمایت از «دولت مردم»

به گزارش خبرگزاری موج، ستاد رویش جوانان حامی دولت مردم، همزمان با فرا رسیدن روز جوان، با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از محمدباقر قالیباف در انتخابات، نکاتی را درباره جوانان مطرح کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی به عنوان سرمنشاء نقش آفرینی مردم در سرنوشت خویش از ابتدای شکل‌گیری‌اش تا بحال به دست جوانان انقلابی ایران اسلامی تناور گشته و رشد یافته است.براساس نص صریح کلام امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه "میزان رأی ملت است" به برکت انقلاب اسلامی مردم ایران اصلی ترین نقش را در تعیین عالی ترین مقام اجرایی کشور دارند. بر اساس آموزه های گفتمان انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری مشارکت در انتخابات حق و تکلیف توأمان محسوب می‌گردد. 

این بیانیه می‌افزاید: جریان انقلاب اسلامی به عنوان جریانی مردمی، پویا و پیش رونده، با رویش‌ها و پیوستن جوانان و نوجوانان هر روز منسجم‌تر و پرقدرت‌تر درمسیر آرمان‌های متعالی انقلاب رشد می‌یابد. ما جوانان ایران اسلامی با توجه به معضلات اقتصادی موجود و روند فرسایشی و کاهل مدیریت اجرایی کنونی؛ رفع فقر و بیکاری فزاینده در کشور را در گرو روی‌کار آمدن مدیرانی پرانگیزه، متخصص، با برنامه، انقلابی و جهادی می‌دانیم.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: پر واضح است در بین نامزدهای موجود در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری یگانه نمود اینگونه مدیریت آقای دکتر محمد باقر قالیباف است. دکتر قالیباف به عنوان شخصی انقلابی‌ که از ابتدای جوانی تا به حال در خدمت آرمان‌های نظام و آبادانی کشور بوده است، در این دوره از انتخابات با دعوت ما جوانان پا به عرصه نهاده تا با روحیه جهادی در راه اعتلای میهن بکوشد.

این بیانیه می‌افزاید: بنابراین صراحتاً حمایت خود را جهت رفع معضلات کنونی کشور از برنامه و شعارهای"دولت مردم" اعلام می‌داریم و معتقدیم تداوم دولت فرتوت و خسته کنونی موجب خسران و تضییع حقوق مردم و منابع کشور می‌گردد. ما جوانان ایران اسلامی با صدایی رسا و روحیه جهادی خطاب به دکتر قالیباف اعلام می‌کنیم که جوانمردانه بر آن عهدی که بستیم هستیم و تا روز انتخابات جهت تنویر فضای عمومی و آسیب‌های تداوم دولت حرف کنونی از پای نمی‌نشینیم و جوانمردانه دولت مردم را جهت خدمت به کشور حمایت می‌کنیم. 

در پایان این بیانیه تاکید شده است: اینک با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و فرارسیدن هفته جوان در آستانه فرصت مبارک انتخابات از تمامی جوانان ایرانی داخل و خارج از کشور می‌خواهیم به خیل عظیم رویش جوانان انقلابی ایران اسلامی بپیوندند تا با ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مانع از ادامه روند مخرب کنونی شوند و با انتخاب آگاهانه دکتر قالیباف و حرکتی فراگیر و هماهنگ حقیقت کارآمد و گره گشای تفکر انقلابی را تبیین و در باور عمومی مستحکم نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه