English

با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان

همایش بزرگ حامیان جوان حجت‌الاسلام رئیسی در شیراز برگزار می‌شود

دبیر ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان فارس از برگزاری همایش بزرگ حامیان جوان حجت‌الاسلام رئیسی با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان در شیراز خبرداد.

همایش بزرگ حامیان جوان حجت‌الاسلام رئیسی در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج مصطفی مشفقیان اظهار داشت: این همایش روز یکشنبه 17 اردیبهشت ماه در مسجد الزهرا(س) واقع در میدان دانشجو، ابتدای خیابان ساحلی با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر حجت‌الاسلام  پناهیان، در روزهای آینده شیراز و دیگر شهرستان‌های استان فارس میزبان سخنرانان و چهره‌های ملی هستند و در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی به سخنرانی می‌پردازند.

مشفقیان  گفت: با توجه به اعمال برخی محدودیت‌ها در میزبانی از سخنرانان ملی در شیراز، برای ایجاد نشاط سیاسی و افزایش سطح آگاهی و بصیرت عمومی، باید فضایی را رقم زد تا مردم بتوانند در نشست‌های روشنگرانه حضور حداکثری داشته باشند.

وی  خاطرنشان کرد: متاسفانه فرمانداری شیراز و دیگر نهادهای ذیربط، در هماهنگی و صدور مجوز برای استفاده از مساجد و ورزشگاه‌ها و مکان‌هایی که می‌تواند میزبان جمع زیادی از علاقه‌مندان به نامزدهای ریاست جمهوری باشد همکاری لازم را نمی‌کنند و ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در فارس، ناگزیر است مراسم‌ها و تجمعات مردمی خود را در محل‌هایی برگزار کند که گنجایش لازم برای حضور خیل علاقه‌مندان را ندارد.

دبیر ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام  رئیسی در فارس خاطرنشان کرد: از مسئولان سیاسی استان تقاضا داریم فضایی را ایجاد کنند که منجر به افزایش شور و نشاط سیاسی در سطح جامعه شود و به حضور حداکثری مردم بیانجامد نه اینکه با ایجاد محدودیت‌های متعدد، فضای دلسردی و رخوت را در فضای سیاسی جامعه ایجاد کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه