English

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه مطرح کرد

برخورد با تبلیغات زودهنگام نامزدهای شورای شهر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام نامزدهای شورای شهر ممنوع است، گفت: در صورت مشاهده تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر با عاملان آن برخورد خواهد شد.

برخورد با تبلیغات زودهنگام نامزدهای شورای شهر در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا شیرزادی اظهار داشت: تاکنون با یک نامزد که زودتر از موعد اقدام به تبلیغات گسترده کرده بود برخورد شده است.

وی عنوان کرد: روز گذشته یکی از نامزد های انتخابات شورای شهر با نصب بنر های بزرگ و راه اندازی ستاد، تبلیغات زودهنگام خود را آغاز کرد که ماموران انتظامی شهرستان در محل ستاد وی حاضر شدند و نسبت به جمع‌آوری بنرها و تبلیغات وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه فرد متخلف در این زمینه به منظور سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شد، گفت: اقدامات تحقیقاتی و اطلاعاتی به منظور شناسایی نامزدهایی که تبلیغات زودهنگام انجام می دهند، در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد.

شیرزادی عنوان کرد: زمان و نحوه تبلیغات نامزد های شورا های اسلامی شهر و روستا از سوی ستاد تبلیغاتی شهرستان اعلام می شود و هر گونه اقدام و تجمع تبلیغاتی پیش از آن ممنوع است و با عاملان آن برخورد خواهد شد.

وی افزود: با همکاری پلیس فتا فعالیت های انتخاباتی نامزد ها در فضای مجازی نیز رصد می شود و در صورت مشاهده تخلف برخورد با عاملان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شیرزادی از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست که به قانون تبلیغات انتخابات احترام بگذارند و در زمان شروع تبلیغات حفظ نظم و آرامش جامعه را در نظر بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه