English

خط حزب‌الله ۸۰

قول به مردم، عهد با خدا

هشتادمین شماره خط حزب‌الله با روایت ویژه‌ای از جلسه درس خارج این هفته رهبر انقلاب؛ درباره شکر نعمت و کفران نعمت منتشر شد.

قول به مردم، عهد با خدا

به گزارش خبرگزاری موج، مقام معظم رهبری هفته گذشته در ابتدای درس فقه، به بیان و شرح حدیثی در موضوع شکر نعمت و کفران نعمت پرداختند.

ایشان اظهار کردند: «یک روزی بود که ما و شما باید همین‌طور در جریان تصمیم مدیران جامعه ــ که به دشمنان دین و دشمنان کشور وابسته بودند ــ حرکت می‌کردیم، بدون اینکه اختیاری داشته باشیم؛ امروز، بسیاری از خود ما جزو مدیران کشور هستیم ــ در هر بخشی که هستیم، در هر حدّی که هستیم ــ و قدرت ایجاد مسیر، تغییر مسیر، تصحیح مسیر را خدای متعال به ما داده است؛ خب این یک نعمت است. این نعمت را چه‌جور مصرف می‌کنیم؟ اگر در جهت خدمت به مردم و هدایت جامعه به آن سمتی که مطلوب دین خدا است این مدیریّت به‌کار رفت، خب این شکر نعمت است؛ اگر چنانچه در این جهت به‌کار نرفت، معطّل ماند یا عکسش به‌کار رفت، این کفر نعمت است. گاهی این کفران نعمتها، به‌حدّی است که قابل جبران هم نیست.»

۱۳۹۶/۰۲/۱۳

سخن هفته‌ی نشریه با عنوان «قول به مردم، عهد با خدا»به وعده های انتخاباتی نامزدهای انتخابات پرداخته‌ است.

اهمیت وجود امنیت در کشور، موضوع گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «امنیت قابل معامله نیست» است.
به‌مناسبت آغاز سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب، تصویر ویژه این شماره عکسی از بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب در سال ۱۳۸۵ است.

هشتادمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح حضرت علی اکبر علیه‌السلام تقدیم شده‌ است.

نسخه‌ PDF نشریه در سه نسخه‌ تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه