English

در دیدار ظریف با وزیر کشور پاکستان

آمادگی داریم در سطوح سیاسی، نظامی مشکلات را حل کنیم

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با "چودری نثار علی‌خان" وزیر کشور پاکستان با اشاره به روابط دیرینه دو کشور بر لزوم حل مشکلات مرزی و مبارزه قوی با تروریست‌ها و تعقیب، دستگیری و مجازات گروه‌های تروریستی به ویژه عوامل جنایت هولناک نقطه مرزی میرجاوه که به شهادت تعدادی از نیروهای مرزبان جمهوری اسلامی ایران منجر شد تاکید کرد.

آمادگی داریم در سطوح سیاسی، نظامی مشکلات را حل کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، چودری نثار علی‌خان وزیر کشور پاکستان نیز ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ایران برای شهادت مرزبان‌های کشورمان گفت: مناسبات دو کشور ایران و پاکستان فراتر از روابط عادی است و مردم دو کشور دارای روابط دیرینه هستند.

وی در ادامه گفت: نگاه مقامات پاکستانی به ایران منحصر به فرد بوده و همه آنها بر اهمیت روابط با ایران واقف هستند.

وزیر کشور پاکستان در خصوص حل مشکلات موجود گفت: آمادگی داریم در سطوح سیاسی، نظامی و تماس مقامات محلی مشکلات را حل کنیم و می‌خواهیم این پیام را به دنیا مخابره کنیم که ایران و پاکستان همواره در کنار یکدیگر خواهند ماند و با همکاری با یکدیگر مشکلات را حل خواهند کرد.

دو طرف هم‌چنین قاچاق مواد مخدر، عبور غیر قانونی متجاوزان مرزی و اقدامات تروریستی را از نگرانی‌های مشترک دو کشور نامیدند و مقرر شد این موضوعات در کمیسیون مرزی مورد بررسی قرار گرفته و برای مقابله با این تهدیدات تصمیم‌گیری شود.

دو طرف هم‌چنین با تاکید بر اهمیت مناسبات بر تماس و ارتباط بیش‌تر مقامات مسوول نظامی و امنیتی تاکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه