English

وزیر کشور در نشست معاونین هماهنگی امور اقتصادی استانداری های کشور

اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی بزرگترین دستاورد دولت در حوزه اقتصادی است

رحمانی فضلی با اشاره به جمع بندی اوضاع سیاسی و اقتصادی سال 95 گفت: در سال گذشته علی رغم مشکلاتی در حوزه تامین منابع, تهدیدات منطقه ای و بین المللی در حوزه داخلی انسجام میان قوا و مردم شاخص ها مثبت بود.

اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی بزرگترین دستاورد دولت در حوزه اقتصادی است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج, رحمانی فضلی با اشاره به جمع بندی اوضاع سیاسی و اقتصادی سال 95 گفت: در سال گذشته علی رغم مشکلاتی در حوزه تامین منابع, تهدیدات منطقه ای و بین المللی در حوزه داخلی انسجام میان قوا و مردم شاخص ها مثبت بود.

وی افزود: ما در سال 95 تورم یک رقمی را تجربه کردیم و صادرات نفتی دوبرابر شد. رشد اقتصادی در کنار ثبات قیمت ها به وجود امد ک علایم مثبتی برای کسانی بود که در این حوزه فعال هستند. 

وزیر کشور خاطر نشان کرد: جذب سرمایه خارجی, تراز تجاری مثبت سال قبل امیدواریم که تداوم یابد. بزرگترین توفیق ما در حوزه اقتصاد اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی بود. دولت روی این سیاست کارهای ویژه ای انجام داد. 

رحمانی فضلی افزود: گام های سال قبل انباشت تجربه ای برای اینده است. شاخص مشارکت مردم در اقتصاد نیز سال قبل قابل توجه بود. در امنیت داخلی موضوعی ک موجب نگرانی شود وجود نداشت. 

وزیر کشور تاکید کرد: در حوزه دفاعی در دولت یازدهم نیز بودجه سه و نیم برابر شد. 

وی با اشاره به اقدامات ستاد انتخاباتی وزارت کشور بیان کرد: پس از انتخابات مجلس سال 94 این ستاد بدون تعطیلی به کار خود ادامه داد ک نتیجه این عملکرد را در پایان انتخابات 29 اردیبهشت و به ثمر نشستن زحمات می توان داد. 

رحمانی فصلی اظهار داشت: به دلیل پختگی مردم, اعتمادشان به نظام و انسجام اقوام و مذاهب مانع اثرگذاری تلاش های رسانه های خارجی برای تفرقه افکنی در استانه انتخابات شد. فضای انتخاباتی رقابتی و خوب است و در واقع هدف انتخابات نیست بلکه هدف تقویت دین خداست که در نظام جمهوری اسلامی ایران تبلور یافته است. 

وی ادامه داد: تمام افرادی ک در عرصه رقابت انتخاباتی هستند باید این موضوع را درنظر بگیرند وگرنه اقداماتشان پذیرفته نیست. این درحالی است وزارت کشور وارد عرصه انتهابات نمی شود. معیار ما باید قانون باشد و نه حب و بغض ها. 

وزیر کشور تاکید کرد: در عرصه اجتماعی ساماندهی اسیب های اجتماعی است و این مهمترین دستاورد نظام در این زمینه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه