English

۱۷ روز تا انتخابات؛

جدول اخبار انتخاباتی دوازدهم اردیبهشت

ورود فراجناحی و مستقل رییسی در انتخابات، تحقق ۷۰ درصدی وعده‌های روحانی درباره دریاچه ارومیه، دانشگاه آزاد ستاد انتخاباتی کاندیداها نیست، توضیحاتی در مورد عدم پخش یکی از برنامه‌های تبلیغات روحانی از تلویزیون و... از جمله اخبار انتخاباتی امروز (سه شنبه) دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ است.

جدول اخبار انتخاباتی دوازدهم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری موج، جدول اخبار انتخاباتی امروز (دوازدهم اردیبهشت) به شرح زیر است:

رئیسی به‌طور فراجناحی و مستقل وارد عرصه انتخابات شده است

 

رئیس ستاد تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی در لرستان، گفت: دکتر رئیسی به طور فراجناحی و مستقل وارد عرصه انتخابات شده است.

"برجام" از نگاه کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری

 

برجام ۲۳ تیرماه ۱۳۹۴ مورد توافق ایران و شش کشور دیگر قرار گرفت. از آغاز این توافق تا مراحل اجرایی آن و تا امروز، موضوعی مورد بحث در محافل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بوده و منتقدان زیادی نیز آن را مورد بررسی قرار دادند. پنج نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم نیز تاکنون اظهارنظرهایی در این رابطه داشته اند. البته ابراهیم رئیسی تاکنون صحبت یا اظهارنظری پیرامون برجام و توافق هسته‌ای نداشته است.

۷۰ درصد وعده‌های روحانی درباره دریاچه ارومیه محقق شده است

رئیس ستاد تبلیغاتی حجت‌الاسلام روحانی در آذربایجان‌غربی، گفت: روحانی با نگرش تبلیغاتی حرف نمی‌زند.

دولت روحانی محصول عقلانیت جریان اصلاح‌طلبی است

تاجرنیا گفت: دولت روحانی، محصول عقلانیت جریان اصلاح‌طلبی است.

ماندن یا نماندن «قالیباف»و«رئیسی» تا دو هفته دیگر معلوم می‌شود

 

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی کناره‌گیری قالیباف و رئیسی به نفع یکدیگر را منوط به اقتضائات روزهای منتهی به برگزاری انتخابات دانست و گفت که درحال حاضر این دو کاندیدای مورد حمایت جمنا با برنامه و هماهنگ با یکدیگر به فعالیت‌های انتخاباتی می‌پردازند.

میر سلیم:مهم ترین نیاز جامعه امروز،اشتغال مولد و تولید ملی است

 

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در شرایطی که باید نگاه ها به داخل کشور و توان داخلی باشد، مهم ترین نیاز جامعه امروز،اشتغال مولد و تولید ملی است.

حضور گسترده مردم در انتخابات باعث ابهت ایران در برابر سایر کشورها می‌شود

فرماندار اردل با اشاره به اینکه انتخابات نقش بسیار مهمی در امنیت، توسعه و پیشرفت کشور دارد، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات باعث ابهت ایران در برابر سایر کشورها می‌شود.

نگذاشتند دولت به نقطه‌ی مطلوب برسد / باید عملکرد چهار ساله‌ی دولت را به مردم بازگو کنیم

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در آذربایجان‌شرقی گفت: نگذاشتند دولت به آن نقطه‌ی مطلوب برسد.

کاندیداها براساس اطلاعات غلط همدیگر را تخریب نکنند

محمدرضا راه چمنی با اشاره به دور اول مناظرات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: کاندیداها نباید بدون سند و مدرک به یکدیگر اتهام بزنند و براساس اطلاعات غلط یکدیگر را تخریب کنند.

دانشگاه آزاد ستاد انتخاباتی کاندیداها نیست

ولایتی با بیان اینکه این دانشگاه ستاد انتخاباتی کاندیداها نیست گفت: دانشجویان و اساتید مانند همه مردم در سرنوشت کشور شرکت می‌کنند اما دانشگاه پایگاه این کاندیدا یا آن کاندیدا نخواهد بود.

گفتمان‌سازی عزت و منزلت در ستاد اقوام، مذاهب و ادیان روحانی

رئیس ستاد اقوام، مذاهب و ادیان «حسن روحانی» از گفتمان‌سازی دو مفهوم «منزلت» و «عزت» اجتماعی اقوام، مذاهب و ادیان توسط اعضای ستاد خبر داد.

تحول ساختاری و مدیریتی مطالبه‌ی عموم مردم است

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: تحول ساختاری و مدیریتی مطالبه‌ی عموم مردم است.

موضوع اشتغال فراتر از دولتها و با عملکرد نظام مرتبط است/شعار ایجاد اشتغال به‌تنهایی،یک دروغ است

رییس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی، موضوع اشتغال را مسئله‌ای فرادولتی و مربوط به نظام دانست و گفت: در صورتی که اتحاد ملت و تمامی قوا وجود نداشته باشد، نمی‌توان این مسئله را حل کرد و شعار ایجاد اشتغال به تنهایی، یک دروغ است.

صداوسیما در مناظرات سوالات کلیدی مطرح کند

 

یک عضو فراکسیون نمایندگان مستقلین ولایی با تاکید بر رعایت اخلاق در مناظرات توسط کاندیداها گفت که رسانه ملی در دوره‌های بعدی مناظرات به جای طرح سوالات متعدد یک سوال مشخص را از کاندیداها مطرح کند تا مردم بتوانند از تشریح برنامه‌های کاندیداها به جمع بندی و شناخت دست پیدا کنند.

روند برگزاری مناظره‌ها نباید منجر به تخریب کاندیداها شود

 

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان این که «کاندیداها باید در مناظره‌ها برنامه‌های خود را ارائه دهند» گفت: به نظر می‌رسد در مناظره‌های تلویزیونی باید به سمتی برویم که منجر به تخریب کاندیدایی نشود.

یکی از برنامه‌های تبلیغاتی حسن روحانی از تلویزیون پخش نشد

برنامه پاسخ به ایرانیان خارج از کشور که قرار بود بامداد امروز (سه‌شنبه) با حضور حسن روحانی از شبکه جام‌جم پخش شود، روی آنتن نرفت.

توضیحات آشنا درباره عدم پخش یکی از برنامه‌های تبلیغات روحانی از تلویزیون

 

مشاور فرهنگی رییس جمهور به ارایه توضیحاتی درباره علت عدم پخش یکی از برنامه‌های تبلیغاتی حسن روحانی در رسانه ملی و خبر منتشر شده مبنی بر اختصاص وقت از سوی کمیته تبلیغات برای روحانی جهت پاسخ دادن به اتهامات مطرح شده از سوی قالیباف پرداخت.

کاندیداها نباید در انتخابات از اعتقادات دینی مردم هزینه کنند

 

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که «کاندیداها باید التزام عملی به قانون داشته باشند» گفت: کاندیداها نباید از اعتقادات دینی مردم هزینه کنند زیرا نتایج منفی و غیرقابل جبرانی دارد.

دولت یازدهم توانست مانع از این شود که عده‌ای با چمدان پول از کشور خارج کنند

در نشست حامیاس روحانی با یادآوری اینکه امروز در استخراج گاز از قطر پیشی گرفته‌ایم مطرح شدکه برخی چون دیگر نمی‌توانند با چمدان پول را از کشور خارج کنند از توفیقات دولت حرفی نمی‌زنند.

اقدامات خارج از محدوده قانون برای تبلیغات، تخلف و بعضا جرم‌انگاری شده است

یک وکیل دادگستری گفت: قانونگذار به منظور قانونمند شدن تبلیغات انتخاباتی ضوابط و چارچوبی را برای نامزدها و تبلیغات آنها تعیین کرده و هرگونه اقدامات خارج از این محدوده قانونی را تخلف و حتی بعضا جرم‌انگاری کرده است.

انتخاب فرد اصلح در انتخابات، ارتباط مستقیم با سرنوشت مردم دارد

نماینده‎ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر تاکید کرد: انتخاب فرد اصلح در انتخابات، ارتباط مستقیم با سرنوشت مردم دارد.

بیانیه سفارت ایران در کویت در ارتباط با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در دو محل سفارت جمهوری اسلامی ایران و همچنین رایزنی فرهنگی ایران در این کشور عربی برگزار می‌شود.

 ۲۸هزار ایرانی مقیم کویت واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند

 

سفیر کشورمان در کویت گفت: انتخابات ریاست جمهوری ایران در ۱۹ می برگزار می‌شود و از ۴۰ هزار ایرانی مقیم در کویت ۲۸ هزار نفر می توانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیسی وارد همدان شد

+

رییسی در همدان:حضور مردم سایه جنگ را از سر ما دور کرده است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای تبلیغاتی اش، صبح امروز وارد همدان شد.

لاریجانی:شعارها درباره افزایش یارانه به‌صلاح نیست/ بنا نداریم در تفکر اسلامی دیوار بکشیم

 

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «پرش‌های علمی ایران بعد از انقلاب خوب و ارزشمند بوده است» گفت: ریشه این امر به آزادی فکر و اندیشه بر می‌گردد که در بین متفکرین تشیع بیشتر گرایش وجود داشته است.

برنامه‌های امروز نامزدها در صداوسیما

 

اسحاق جهانگیری، مصطفی هاشمی طبا، حسن روحانی و ابراهیم رییسی روز سه‌شنبه (۱۲ اردیبهشت) درباره برنامه‌هایشان با مخاطبان در تلویزیون و رادیو به گفت‌وگو می‌نشینند. دراین میان اولین برنامه مستند نامزدها نیز امشب به روی آنتن می‌رود.

روحانی کشور را نجات داد

 

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران گفت: دلیل حمایت اصلاح طلبان از روحانی این است که آنچه وی می‌گوید و می‌خواهد، دقیقا همان چیزی است که مردم می خواهند.

فعالان فضای مجازی قانون‌شکنی و بداخلاقی نکنند

 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در نشست مشترک با فعالان و مدیران کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی در استان قزوین بر ضرورت پرهیز از قانون شکنی و لزوم رعایت حرمت افراد و حرمت موازین قانونی در روند تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد.

جامعه مدرسین از رییسی حمایت می‌کند

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از اعلام حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از سیدابراهیم رئیسی خبر داد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه