English

با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام شد؛

تقدیر از ۴۹ استاد دانشگاه تهران

در چهارمین جشنواره آموزش دانشگاه تهران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمد فرهادی وزیر علوم، آموزش و تحقیقات و نیلی رییس دانشگاه تهران از 49 استاد دانشگاه تهران تقدیر و از سه پروژه بزرگ رونمایی شد.

تقدیر از 49 استاد دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری موج، در این مراسم که از برگزیدگان آموزش دانشگاه تهران با اهدای لوح تقدیر،  تقدیر شد، شاخص‌های انتخاب برگزیدگان تشریح شد.

بر اساس اعلام معاون آموزش دانشگاه تهران کیفیت تدریس،‌ مشارکت در ارایه دروس عملی و آزمایشگاهی، تألیف کتاب‌های تخصصی و درسی، مشارکت در بازنگری کتب درسی، تدوین برنامه‌های میان رشته‌ای، ارایه شیوه‌های نوین آموزش و ارایه مشاوره و راهنمایی به دانشجویان از شاخص‌های انتخاب اعضای هیأت علمی جشنواره آموزش نام برده شد.

همچنین نظرسنجی از دانشجویان و کیفیت تدریس و آموزش اساتید برگزیده از جمله شاخص‌های انتخاب 49 استاد برجسته دانشگاه تهران عنوان شد. در این مراسم از طرح شهر دانش و ماکت توسعه دانشگاه تهران که به مساحت 20 هکتار است و همچنین سومین برنامه راهبردی دانشگاه از سال 1396 تا 1400 و نظامنامه کد اخلاقی دانشگاه تهران با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر علوم رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه