English

یک نماینده پیشین مجلس:

توهین به رئیس جمهور در حرم امام (ره) نمی‌تواند خودجوش باشد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاقی که در حرم امام رخ داد نمی‌تواند خود جوش باشد،‌ گفت: اگر این جریان از سوی جناح خاصی نباشد سران آن جناح این حرکت را باید محکوم کنند.

توهین به رئیس جمهور در حرم امام (ره) نمی‌تواند خودجوش باشد

به گزارش خبرگزاری موج،‌ محمد علی نمازی با انتقاد از بی‌توجهی جناح‌های سیاسی به شأن و قداست برخی مکان‌ها ، گفت: برخی رفتارها را شاید بتوان در جلسات سیاسی یا سخنرانی‌های انتخاباتی در ستادها انجام داد، هرچند که کلا این نوع رفتارهای تخریبی از اساس اشتباه است مخصوصاً در جایی مانند حرم امام (ره) که برای همه ما محترم است.

وی با انتقاد از تخریب علیه کاندیداها و افراد در جریان انتخابات ادامه داد: حضرت امام (ره) در این خصوص تاکید داشتند که کاندیداها تنها داشته‌های خودشان را ارائه دهند و از تخریب رقیب حذر کنند. همینطور مقام معظم رهبری که بر جلوگیری از تخریب دیگر کاندیداها صریحاً منع کردند. این مسائل در نظام ما که ادعا دارد دارای دموکراسی است نمی‌تواند کار درستی باشد.

نمازی با تأکید بر اهمیت توجه به شأن مکان در انجام برخی کارها تصریح کرد: سیاسیون ما باید به این مساله دقت کنند که حرم حضرت امام یک مکان محترم و مورد توجه برای ما است که باید حرمت آن حفظ شود. قبلاً طرفداران احمدی نژاد بودند که در این مکان حرمت نوه امام را نگه نداشتند که این کار بسیار نادرست بودکه مسئولان آن باید مورد مؤاخذه قرار بگیرند.

وی ادامه داد:‌ حتما می‌توان عوامل پشت پرده حرمت شکنی امروز در حرم امام (ره) را شناسایی کرد و با آن‌ها باید برخورد شود، نباید اجازه داد حرم امام به اینگونه مسائل آغشته شود.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینگونه حرکات تخریبی هیچ وقت نمی‌تواند خودجوش باشد آن هم در موقعی که رئیس جمهور به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور سخنرانی می‌کند.مطمئناً این اتفاق از قبل برنامه ریزی شده است اگر این جریان را جناح خاصی ترتیب نداده باشد باید آن را محکوم کند که اگر این اتفاق بیافتد می‌توانیم بگوییم سران این جناح خاص در جریان این اتفاق نبوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه