English

پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج در پی حادثه تروریستی میرجاوه

سردار غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی شهادت مرزبانان و فرزندان شجاع ملت ایران در اقدام تروریستی اشرار مسلح در منطقه میرجاوه را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج در پی حادثه تروریستی میرجاوه

به گزارش خبرگزاری موج، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت مظلومانه جمعی از مرزبانان و فرزندان شجاع ایران که در اقدامی تروریستی در منطقه مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به دیدار معبود شتافتند، برای ملت ایران سخت و جانسوز بود. مرزبانانی که با شجاعت و ایثار همواره برای آرامش و امنیت این مرز و بوم در تلاشند و بی هیچ منتی و با اخلاص تمام مدافع سربلندی ایران اسلامی هستند.

تروریست‌های وابسته که به طور نهان و آشکار تحت حمایت آمریکای جنایت‌کار قرار دارند، نمی توانند با چنین اعمال ننگینی در عزم راسخ ملت ایران برای پیشرفت کشور و اعتلای ایران اسلامی و مبارزه با تروریسم تکفیری- صهیونیستی خللی وارد نمایند.

بدیهی است نظام جمهوری اسلامی ایران حق دفاع از خود در برابر این جنایتکاران را محفوظ می دارد و از دولت محترم انتظار دارد از مبادی تعریف شده در مراودات سیاسی با کشور پاکستان، با جدیّدت تمام پیگیر این موضوع بوده و تضمین های لازم را برای جلوگیری دولت پاکستان از تردد آزادانه تروریست ها در خاک آن کشور به عمل آورد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان  به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده های داغدار این عزیزان و همرزمان آنها در نیروی انتظامی از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های بزرگوار آنها صبر و اجر وافر مسئلت دارم.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی