English

لاریجانی:

مبادا اشتباه های گذشته را تکرار کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که با کارهای مسکن وار نمی توان کشور را رو به جلو اداره کرد، گفت: مبادا اشتباه های گذشته را تکرار کنیم.

 مبادا اشتباه های گذشته را تکرار کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی، ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری فیروزآباد افزود: در گذشته اقدامات مسکن وار بسیار انجام می شد، حرکت کشور در آینده روبه جلو و امیدوار کننده است.
وی بیان داشت: اخیرا برخی صحبت هایی شده که در مقام اجرا به هیچ وجه قابل انجام نیست. زیرا شرایط کشور در چهار سال گذشته بسیار سخت بود و مشکلات جدی داشتیم ولی امروز بسیاری از مشکلات حل شده است.
رئیس مجلس با بیان این که پروژه های مختلفی در کشور در حال انجام است، گفت: این پروژه ها می تواند گشایش های فراوانی را در کشور بوجود آورد که از جمله می توان به پروژه راه آهن و توسعه آن در استان فارس اشاره کرد که باعث اشتغالزایی در کل کشور می شود.
وی با تاکید بر این که باید موضوع کشاورزی، صنعت و ذخایر نفت و گاز را با اولویت مخازن مشترک در راس اقدامات خود قرار دهیم، اظهار کرد: برخی از آمارها که در سطح استان ها مطرح می شود باعث افتخار است و نشان می دهد سیاست کشور به دنبال خدمت رسانی به بخش های محروم است.
رئیس مجلس در عین حال وجود مشکلات فراوان را در کشور خاطرنشان کرد و گفت: کارهایی که انجام شده خوب، باعث افتخار و امیدآفرین بوده ولی نباید از یاد ببریم که مجموعه کشور طی سال های گذشته به خصوص در بحش بین الملل و سوء مدیریت ها مشکلات فراوانی را برای دولت بوجود آورد که تا حدودی این مشکلات حل شده است.
وی با یادآوری این که این روزها صحبت هایی می شود که در مقام اجرا قابلیت اجرایی ندارد ادامه داد: من تصویر آینده کشور را امیدوارکننده می دانم زیرا از نظر بین المللی و اقتصادی جهش های فراوانی داشته و شرایط تغییر کرده است.
وی گفت: در چهار سال قبل شرایط بسیار سخت بود و از نظر فروش نفت مشکلات جدی داشتیم و حتی کارخانه های ما برای تهیه مواد اولیه مشکلات فراوانی داشتند اما برای راه اندازی کارخانه ها یک عزم جدی داشته و توانستیم بسیاری از کارخانه هایی را که مشکل داشتند دو باره راه اندازی کنیم .
رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه (ششم اردیبهشت) برای سفری 2 روزه وارد استان فارس شد. این سفر شامگاه پنجشنبه پایان می یابد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه