English

روحانی در جمع خبرنگاران:

نگاه‌مان باید به تولید، ملت، جوانان و سرمایه‌های داخلی باشد/ باید از فناوری‌های خارجی هم استفاده کنیم/ واکنش روحانی به احتمال رای آوردنش

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نگاه‌مان باید به تولید، ملت، جوانان و سرمایه‌های داخلی خودمان باشد البته ما باید از فناوری و سرمایه دیگران استفاده کنیم.

نگاه‌مان باید به تولید، ملت، جوانان و سرمایه‌های داخلی باشد/ باید از فناوری‌های خارجی هم استفاده کنیم/ واکنش روحانی به احتمال رای آوردنش

به گزارش خبرگزاری موج، حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز پس از ضبط برنامه خود در صداوسیما در جمع خبرنگاران گفت:‌ رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز مبعث به نکته مهمی تأکید فرمودند که ما باید برای حل مشکلات‌مان نگاه‌مان به داخل باشد. همچنین نگاه‌مان باید به تولید، ملت، جوانان و سرمایه‌های داخلی خودمان باشد.

وی در ادامه افزود: بنده قبلاً‌ هم این مسئله را گفته‌ام اما مجدداً تأکید می‌کنم ما همواره اول نگاه‌مان به آسمان و رحمت خداوند است و بعد هم نگاه‌مان به ملت بزرگ و عزیزمان است، مردم ما قادر هستند که مشکلات خودشان را حل کنند، البته ما باید از فناوری و سرمایه دیگران استفاده کنیم، مقصود رهبر معظم انقلاب این نیست که ما از سرمایه‌گذاری و فناوری خارجی استفاده نکنیم، زیرا به این مسئله خود ایشان بارها تأکید فرمودند؛ البته سرمایه‌گذاری که برای رشد کشورمان و اشتغالزایی جوانان و صادرات غیرنفتی ما باشد که اکنون قراردادهای جدیدمان با خارجی‌ها بر همین مبنا است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما باید از فناوری‌های خارجی هم استفاده کنیم، لذا مقصود این است که چشم امید ما به بیرون مرزها نباشد، داخل کشور ما دارای سرمایه‌های بسیار عظیم و بزرگی است و یکی از سرمایه‌گذاری‌ها این است که قدرت جذب فناوری و سرمایه‌گذاری خارجی داریم و این هم جزو قدرت‌های داخلی ما است. لذا اگر کشوری قدرتمند نباشد و نتواند این سرمایه‌گذاری و فناوری‌ها را جذب کند، دیگران می‌آیند و شروع می‌کنند به تولید، اما جوانان ما فناوری را جذب می‌کنند و مردم نیز سرمایه را جذب می‌کنند و ما شاهد پیشرفت در کشورمان‌مان خواهیم بود، همان‌طور که در سال 95 دارای رشد بسیار خوبی بودیم ان‌شاءالله در سال 96 هم همان مسیر را با اشتغال بیشتر و تولید بالا ادامه می‌دهیم.

روحانی در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهید شانس برنده شدن داشته باشید، اظهار داشت: ما که در اینجا نمی‌خواهیم پیشگویی کنیم، انتخابات معنی‌اش همین است که همه افرادی که نامزد انتخابات شده‌اند خودشان را معرفی کنند و برنامه‌هایشان را به مردم بگویند و در نهایت مردم هم آزاد هستند و پای صندوق می‌آیند و ان‌شاءالله روز 29 اردیبهشت مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که کدام اقشار جامعه بیشتر به شما رأی می‌دهند گفت: اگر از من بپرسید می‌گویم همه اقشار.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه