English

ابتکار: حق تعیین سرنوشت خود را نباید به بهای اندک مشارکت نکردن از دست بدهیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر این که حق تعیین سرنوشت خود را نباید به بهای اندک مشارکت نکردن از دست بدهیم، گفت: برای هر کس که آینده ایران اهمیت دارد باید پای صندوق های رای حضور پیدا کند،

ابتکار: حق تعیین سرنوشت خود را نباید به بهای اندک مشارکت نکردن از دست بدهیم

به گزارش خبرگزاری موج، معصومه ابتکار روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص لزوم مشارکت مردم در انتخابات افزود: ضرورت مشارکت مردم بر همگان مشخص است. هر کسی که در سرنوشت خودش مشارکت نکند و برای روی کار آمدن اهل تدبیر و فضل تلاش نکند باید بداند که حتما افرادی خلاف تفکرات آنها سرنوشت کشور را به دست می گیرند.
وی ادامه داد: بین این که فرد خودش سرنوشتش را مشخص کند یا این که افرادی بدون رای و نظر او بر سر کار بیایند تفاوت زیادی وجود دارد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست یادآور شد:آن همه فداکاری، ایثار و تقدیم خون شهدا برای این بود که روزی سرنوشت ایران به دست مردمش تعیین شود. 
ابتکار ادامه داد: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که می دهیم با حضور مردم در پای صندوق های رای پابرجا خواهد ماند.
وی خاطرنشان کرد: حق رای یعنی این که من بر سرنوشت خودم حاکم هستم. مردم در سال های اخیر به عینه دیده اند که رای آنها چگونه بر سرنوشتشان حاکمیت کرده است.
وی افزود: برای هر کس که آینده ایران اهمیت دارد باید پای صندوق های رای حضور پیدا کند. حضور پرقوت و پررنگ مردم در روز انتخابات نشان داده که چگونه روندهای اشتباه پیشین تصحیح می شود. یک بار در سال 76 و دیگر در سال 92 تاثیر رای مردم به خوبی مشخص شد.
معاون رئیس جمهوری همچنین گفت: توصیه من این است که هر ایرانی از حق خودش که یکی از سرمایه های اصلی زندگی اش است، استفاده کرده و در انتخابات حضور پیدا کند. همانطور که اگر اندوخته ای داریم تلاش می کنیم تا آن را حفظ کنیم. حق رای هم یک سرمایه و اندوخته ای است که آینده را می سازد.
ابتکار اظهار کرد: نباید حق تعیین سرنوشت خود را به بهای اندک مشارکت نکردن از دست بدهیم، بنابراین باید حتما با قدرت تشخیصی که خرد جمعی دارد در انتخابات شرکت کرده و سرنوشت خود را چه رای اولی و چه سالمند باشی خودمان تعیین کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه