English

رهبرانقلاب، صبح امروز در دیدار مسئولان نظام:

به مردم قول بدهید که برای بازکردن گره ها نگاهتان به بیرون از مرزها نباشد

به مناسبت سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به مردم قول بدهید که برای بازکردن گره ها نگاهتان به بیرون از مرزها نباشد

به گزارش خبرگزاری موج،صبح امروز(5 اردیبهشت) به مناسبت سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 
بخشی از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است: 
 
رهبرانقلاب، صبح امروز در دیدار مسئولان نظام: بعد از تشکیل جمهوری اسلامی که یک رشحه‌ای از رشحات حکومت نبوی در آن به‌وجود آمد و همچنان ادامه دارد، دشمنان جوامع بشری شروع کردند با آن چیزی که مایه‌ی رشد جوامع بشری است مبارزه کنند، و آن «اسلام» است. چون اسلام می‌تواند جلوی ظلم علیه بشریت را بگیرد.

امروز سررشته‌ی این دشمنی‌ها به‌دست آمریکا و صهیونیست‌ها است.امروز با جمهوری اسلامی بیش از جاهای دیگر مبارزه می‌کنند چون اسلام در ایران بارزتر است و زمینه‌ی عمل به آن فراهم‌تر است. با آن مخالفند چون جلوی مطامع آن‌ها را می‌گیرد.

رهبر معظم انقلاب: من به همه‌ی این آقایان نامزدهای انتخابات این را عرض میکنم و قبلاً هم عرض کردم که تصمیم بگیرند و به مردم هم بگویند و در تبلیغاتشان هم بگویند، قول هم بدهند که برای پیشرفت امور کشور، برای توسعه‌ی اقتصادی، برای بازکردن گره‌ها، نگاهشان به بیرون از این مرزها نخواهد بود، نگاه به خود ملت خواهد بود. 

 

در حال تکمیل...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه