English

علی پورعلی مطلق:

ایرانیان در ۱۰۲ کشور، رئیس‌جمهور دوازدهم را انتخاب می کنند

دبیرستاد انتخابات کشور گفت: انتخابات ریاست جمهوری در ۲۶۹ شعبه اخذ رای در ۱۰۲ کشور و ۱۳۱ نمایندگی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

ایرانیان در 102 کشور، رئیس‌جمهور دوازدهم را انتخاب می کنند

به گزارش خبرگزاری موج، علی پورعلی مطلق به صداوسیما گفت: همه ملزومات مربوط به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در این کشورها ارسال شده است و در امور اجرایی انتخابات از تقویم زمانبندی جلوتر هستیم. امور حفاظتی - امنیتی و انتقال ملزومات انتخابات به مکان های تحت حفاظت، انجام شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه از سه استان اصفهان، آذربایجان شرقی و هرمزگان گفت: از ۲۸۷ داوطلب ثبت نام کننده در این انتخابات ۹۰ داوطلب تایید صلاحیت شده‌اند.

وی زمان بررسی اعتراض تایید صلاحیت نشدگان این انتخابات را ۲۰ روزه اعلام کرد و افزود: شورای نگهبان تا هشتم اردیبهشت مهلت دارد که نتایج بررسی صلاحیت این داوطلبان در هیئت های اجرایی و نظارتی را بررسی و نظر نهایی‌اش را اعلام کند.

دبیر ستاد انتخابات گفت: داوطلبانی که به این نتایج معترض باشند سه روز مهلت دارند علل رد صلاحیتشان را از شورای نگهبان بپرسند و این شورا نیز طبعا اعلام خواهد کرد.

انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه های انتخابیه اهر و هریس، مراغه و عجب شیر، اصفهان و بندرلنگه، بستک و پارسیان همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی