English

مراسم قرعه کشی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد

مراسم قرعه کشی جدول پخش برنامه های تبلیغات ریاست جمهوری از شبکه خبر و شبکه یک سیما برگزار شد.

مراسم قرعه کشی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم قرعه کشی برنامه های رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری امشب 3 اردیبهشت ماه در محل صدا و سیما آغاز شد.

گفتنی است؛ این مراسم به صورت زنده از شبکه یک سیما، شبکه خبر و رادیو ایران پخش می شود.

مدعوین این مراسم رییس رسانه ملی، اعضا ستاد انتخابات وزارت کشور، رئیس و اعضا ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما، نمایندگان نامزدها، نماینده شورای نگهبان ، نماینده وزیر کشور، دبیر هیئت اجرایی و مرکزی انتخابات ، نماینده شورای نظارت بر صدا و سیما و نماینده دادستان کل کشور هستند.

نحوه قرعه‌کشی بدین صورت است که نمایندگان نامزدها اعدادی که روی گوی های طراحی شده حک شده به صورت تصادفی و به قید قرعه بر می دارند و با توجه به گوی انتخاب شده ، کنداکتور پخش برای آن نامزد (با توجه به قرعه انتخاب شده آن نامزد) مشخص می شود و بعد از این اتفاق همه می توانند جدول پخش برنامه های هر نامزد را مشاهده نمایند.

کنداکتور برنامه های نامزدها هم اکنون مشخص شده است و فقط امشب هر نامزد متناسب با عددی که انتخاب می کند در این کنداکتور جا می گیرد.

رییس صداوسیما نخستین سخنران این مراسم است.

علی عسکری گفت: مشی صداوسیما بی‌طرفی است.امیدواریم نامزدها بتوانند بخوبی در رقابت‌ها بدرخشند و رعایت اخلاق و فرمایشات رهبر انقلاب را بکنند.

بر اساس این گزارش، در مجموعه 1110 دقیقه برنامه (555 دقیقه برنامه رادیویی و 555 دقیقه برنامه تلویزیونی) برای هر نامزد در نظر گرفته شده است که با اضافه کردن این رقم به مناظره‌ها در مجموع 1470 دقیقه برنامه برای هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

 منتظری دادستان کل کشور در مراسم قرعه کشی برنامه‌های تلویزیونی نامزدها پس از رییس سازمان صدا و سیما گفت: در مناظره رعایت اصول اخلاقی و رعایت فرهنگ مناظره ضروری است و یکی از اصولی که باید رعایت شود صداقت در بیان مطالب است.

وی ادامه داد: اهمیت انتخابات اقتضا می‌کند همه دستگاه‌هایی که مرتبط با انتخابات هستند تعامل داشته باشند. ما در ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی فعال هستیم و اگر تخلفی و جرمی واقع شود به موجب قانون رسیدگی می‌کنیم.

مراسم قرعه کشی آغاز شد و اعداد کاندیداها به صورت زیر است:

سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۲ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۵ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۳ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

سید مصطفی آقامیرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۴ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

اسحاق جهانگیری نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۶ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

سید مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۱ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

برنامه کاندیداهای ریاست جمهوری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه