English

کسی به دلیل کاندیدا شدن حق تضعیف نظام و ملت را ندارد/فضای انتخاباتی به جشن وحدت تبدیل شود

وزیر دادگستری تاکید کرد: کسی حق ندارد به دلیل کاندیدا (نامزد) شدن و یا طرفدار یک کاندیدا شدن، نظام، ملت و کشور را تضعیف کند.

کسی به دلیل کاندیدا شدن حق تضعیف نظام و ملت را ندارد/فضای انتخاباتی به جشن وحدت تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی روز دوشنبه در حاشیه نشست صمیمانه مدیران کل امور بانوان و خانواده اسانداری های سراسر کشوردر جمع خبرنگاران درباره انتخابات پیش رو افزود: انتخابات نماد مدنیت و شاخص ظرفیت های انسانی جامعه و بروز و ظهور اخلاق و مبدا قلم و قانون است.
وی اضافه کرد: فردی که در کانال فضای مجازی بداخلاقی و بی قانونی می کند،نمی توان از او برای اداره کشور، قانون و نظم انتظار داشت.
وی تاکید کرد: هیچ کس از مسیر آلوده به هدف صالح و سالم نرسیده است و نخواهد رسید.
وزیر دادگستری با بیان اینکه بدترین تعابیر، بی انصافی ها و حق کشی ها در فضای انتخاباتی انجام می شود، گفت: اگر از یک وزیر، وکیل، شهردار و یا هر فرد دیگری خوشمان می آید یا نمی آید انتقادمان را باید درست و صحیح بیان کنیم و کاندیداها بتوانند از خود دفاع کنند.
وی اضافه کرد: برخی بی پروا و بی حساب نظر می دهنده و می گویند دولت کاری نکرده است و من می پرسم آیا دولت یک نفر یا 20 نفر است.
پور محمدی خاطرنشان کرد: اگر رهبری می گویند جامعه اسلامی ایران اقتدار دارد این اقتدار از آسمان نیامده است و توهمی نیست چون کسی برای اقتدار توهمی حساب باز نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه