English

‌‌پیشرفت کشور با تربیت جوان در سربازی‌ تضمین می شود

معاون هماهنگ‌کننده وزار‌ت دفاع گفت: با تربیت و پرورش جوان در فرصت خدمت سربازی‌، آبادانی، رشد، توسعه و پیشرفت کشور تضمین خواهد شد.

‌‌پیشرفت کشور با تربیت جوان در سربازی‌ تضمین می شود

به گزارش خبرگزاری موج از وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تمیزی در جمع اعضای ستاد برگزاری نهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) تاکید کرد: ‌باید به گونه‌ای سربازان تربیت و پرورش شوند که بتوانند مقابل نظام سلطه و هر متجاوز خیره‌ سری مردانه ایستادگی کنند.
وی با بیان اینکه هدف غایی و نهایی برگزاری این گونه جشنواره‌ها در واقع پیاده ‌سازی فرهنگ دینی، اسلامی، قرآنی‌، انقلابی در بین سربازان نظام اسلامی است، اظهار کرد: از ضروریات نظام اسلامی و نیروهای مسلح مؤمن و اسلامی آن است که رفتار فرماندهان و مسئولان با سربازان بر مبنای آموزه‌های دینی تعریف و اجرا شود.
وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ حضرت علی اکبر (ع) و ‌جوان سرباز تأثیر گذار‌ بر فرهنگ سربازی ‌براساس تأکیدات ‌فرماندهی معظم کل قوا‌ در نیروهای مسلح است، افزود: با انتقال فرهنگ انقلابی و دینی از سوی مسئولان و فرماندهان به سربازان‌ می‌توان تأثیر مستقیم آن را درجوانان دید.‌‌
وی با بیان اینکه برپایی جشنواره‌ها باید به گونه‌ای هدفمند و محتوا‌ محور باشد که تأثیر به‌سزای خودش را تا پایین‌ترین حوزه سربازی بگذارد، تصریح کرد: در حوزه رفتاری سربازان که از قشر جوان و امانت‌های ملت به نیروهای مسلح هستند، می‌بایست بسیار مراقب رفتار‌، گفتار و احوالمان باشیم چرا که این موضوع می‌تواند موجب سوء‌ تربیت شود.
معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع خاطرنشان کرد: خانواده‌ها،‌ ‌جوانان خود را برای طی دوره خدمت مقدس سربازی به عنوان امانت به نظام اسلامی می‌سپارند تا دولت و حاکمیت آنان را جهت قبول مسئولیت‌های مهم اجتماعی تربیت کند.
این مقام نظامی ادامه داد: ‌این امانت‌ها نیاز به مراقبت‌، توجه و پرورش دارند لذا کوتاهی در این مسیر پذیرفته نیست.‌
سردار تمیزی با بیان اینکه کار نیروهای مسلح در ‌ارتباط‌ با سربازان جوان، کار باغبانی است‌، تاکید کرد: باغبان می‌بایست در ‌حفظ و نگهداری گل و نهال نهایت دقت و توجه را داشته باشد تا نهال و گل بدون شاخ و برگ اضافی رشد کند و به ثمر برسد‌.
معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع با بیان اینکه خدمت مقدس سربازی بهترین زمان برای رویش‌های جدید نسبت به انقلاب و اسلام است، اظهار داشت: فرماندهان در طول دوران خدمت مقدس سربازی باید تلاش کنند تا آموزه‌هایی چون غیرت‌، وطن‌دوستی و غیره ‌در سربازان نهادینه شود‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه