English

رنجبرزاده قرائت کرد:

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسوولان

عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسوولان

به گزارش خبرگزاری موج، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (دوشنبه 21 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را به شرح ذیل قرائت کرد:

تذکر حسینعلی حاجی نماینده شاهین‌شهر به رییس جمهور درباره صدور دستور رسیدگی فوری برای پیشگیری از تخریب آثار تاریخی شهر سین.

تذکر ولی ملکی نماینده مشکین‌شهر به وزیر بهداشت، چرا تاکنون در ارتباط با توسعه تخت‌های بیمارستانی مشکین‌شهر اقدامی نشده است.

تذکر امیر خجسته نماینده همدان و فامنین به رییس جمهور درباره لزوم توجه جدی به مبارزه با فساد و تخلفات متعدد در شرکت‌ها و سازمان‌های اقتصادی تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به وزیر صنعت درباره پرهیز جدی از واردات کالاهای خارجی مشابه تولید داخلی.

تذکر محمد حسن‌نژاد نماینده مرند به وزیر نیرو درباره عدم اهتمام جدی برای تکمیل طرح تأمین آب شهرستان‌های مرند و جلفا، سد بناب مرند، فاضلاب مرند و هادی شهر و تأمین آب کشاورزی دشت‌های شهرستان مرند و به وزیر راه و شهرسازی درباره کندی فرآیند تکمیل جاده‌های مرند-سه راهی ایواوغلی، مرند- جلفا، مرند-بناب و مرند جاده مرزی جلفا-اصلاندوز.

و تذکر درباره عدم تحویل زمین استادیوم 5 هزار نفری مرند و هادی شهر جهت شروع عملیات اجرایی از سوی وزارت راه به وزارت ورزش.

تذکر محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و جلفا به رییس جمهور درباره ضعف مدیریتی منطقه آزاد ارس و رکود فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد ارس و تذکر به وزیر علوم عدم تکمیل ساختمان دانشکده فنی مهندسی مرند و همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی درباره احداث مجتمع بزرگ دامپروری، عدم واگذاری مستندات شهرک دامپروری مرند به تأمین اجتماعی برای احداث مجتمع بزرگ دامپروری علیرغم گذشت 6 ماه.

تذکر نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، محمداسماعیل سعیدی و احمد علیرضا بیگی و محمدحسین فرهنگی نمایندگان تبریز به وزیر ورزش درباره ضرورت رعایت مقررات و اعمال عادلانه آن در جریان بازی تراکتورسازی و صبای قم.

تذکر نادر قاضی پور، محمدرضا صباغیان بافقی و محمدعلی پورمختار به وزیر نفت درباره تسریع در تبدیل وضعیت کارکنان و کارگزاران شرکتی، قراردادی، قرارداد کار معین، موقت و شرکت های پیمانکاری.

تذکر پروانه مافی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین به وزیر جهاد کشاورزی درباره رسیدگی به امور 76 هزار زنبوردار در کشور در خصوص گرانی و کمبود دارو جهت مداوای بیماری های زنبورستان پایه عسل و تامین اجتماعی زنبورداران.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار به وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره ضرورت نظارت جدی و جلوگیری از واردات کالاهای قاچاق از مبادی رسمی.

تذکر قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت به وزیر راه و شهرسازی درباره تسریع در ایجاد اداره مستقل راه و شهرسازی کلاردشت و انتظار آن از شهرستان چالوس.

تذکر علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان به اتفاق 26 نفر از نمایندگان به وزیر کشور درباره جلوگیری از کارشکنی و اختلال برخی استانداران و معاونان سیاسی آن ها در روند قانونی تحویل کامل پرونده های نامزدهای انتخابات شوراها و پاسخ مراجع چهارگانه به هیات های نظارت شهرستان و حل سریع مشکلات ایجاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه