English

معاون اول پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری

با اصرار گروه های اصلاح طلب وارد میدان شدم

معاون اول پس از ثبت نام در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران سخنرانی کرد.

با اصرار گروه های اصلاح طلب وارد میدان شدم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، اسحاق جهانگیری در جمع خبرنگاران گفت: تقارن بهار طبیعت و سیاست را به فال نیک می گیرم و حضور جریان های سیاسی در انتخابات امر مبارکی است.

وی افزود: روزهای اینده است که نگاه مردم به این دوستان رنگارنگ را مشخص می کند. من هم در مسیر خدمت به مردم شادمان هستم و شخصا داوطلب این امر نبود اما اصرار گروه ها و شخصیت های اصلاح طلب باعث شد در لحظات آخر تا ثبت نام کنم.

معاون اول خاطر نشان کرد: در زمان مناسب برنامه هایم را اعلام می کنم. برای رساندن ایران به جایگاه واقعی خود در جهان  منطقه هیچ گاه شرایط خاص نبوده است. باید عافیت طلبی را کنار گذاشت و همه مردم به صحنه بیایند تا ازادی و امنیت را با هم داشته باشیم.

جهانگیری ادامه داد: برای رسیدن به نقطه مطلوب اقتصاد جایگاه ویژه ای دارد. تسلط بر وضعیت اقتصادی کشور و چالش های پیشرو و راه کار های مناسب که در راس انها محیط زیست و اشتغال است، نیازمند برنامه دقیق است.

وی تصریح کرد: آنچه بیش از هر چیزی برای حل مشکلات نیاز است انسجام، وحدت و حضور همه جریان ها در صحنه لازم است. با توجه به شرایط موجود ایران می تواند خط تعامل با دنیا را جدی تر دنبال کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی