English

اقتدارملی دستاورد انتخابات باشد/کاندیداها نقاط مثبت یکدیگر رابیان کنند

وزیر دادگستری با دعوت از کاندیداهای ریاست جمهوری و هوادارانشان برای رعایت اخلاق انتخاباتی، گفت: اقتدار ملی باید پدیده و دستاورد بزرگ انتخابات باشد.

اقتدارملی دستاورد انتخابات باشد/کاندیداها نقاط مثبت یکدیگر رابیان کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی روز شنبه با موضوع انتخابات ابراز امیدواری کرد، فضای انتخابات فضایی سالم و با نشاط باشد.

وزیر دادگستری با تاکید براینکه قانون باید در انتخابات حاکم باشد، اظهار کرد: باید اخلاق را رعایت کنیم و به هم احترام بگذاریم ؛ سعی کنیم نقاط مثبت همدیگر را بیان کنیم و کاری کنیم که فردای انتخابات بتوانیم باهم دیگر زندگی و تو روی هم نگاه کنیم.
وی اضافه کرد: فضای انتخابات باید طوری باشد که بعد از آن بتوانیم باهم کار و به مردم خدمت کنیم؛ چه بسا این روزها می رود و می آید اما درعین حال می تواند موفقیت، محبت، صمیمیت و انسجام اجتماعی دستاوردهای بززرگ آن باشد.
وزیر دادگستری با بیان اینکه اقتدار ملی می تواند پدیده بزرگ انتخابات ما باشد، خاطرنشان کرد: همچنین متاسفانه خلاف این هم می تواند باشد پس باید تلاش کنیم آنچه که خیر و صلاح همه و همچنین رای مردم هست، اتفاق بیفتد.
پورمحمدی با تاکید بر احترام به رای مردم از کاندیداها و طرفدارانشان خواست تا مر قانون و آنچه که شایسته نظام و فرهنگ جامعه ایرانی است، رعایت کنند تا سبب یک گام به پیش باشد.
وی یادآور شد: در بسیاری از کشورها متاسفانه انتخابات توقف یا یک گام به عقب است و ما باید تلاش کنیم تا انتخابات مان یک گام به جلو باشد.
انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس 29 اردیبهشت در کشور برگزار می شود و ثبت نام از نامزدهای ریاست جمهوری از چهار روز قبل شروع شده و امروز به پایان می رسد. تا کنون بیش از هزار و 200 تن با حضور در وزارت کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند که تقریبا 4 تن از آنان زن هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه