English

حاجی بابایی در جمع خبرنگاران:

در صورت ادامه روند فعلی، نرخ بیکاری افزایش می یابد

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم گفت: در صورت ادامه این روند، نرخ بیکاری افزایش می یابد.

در صورت ادامه روند فعلی، نرخ بیکاری افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا حاجی بابایی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من خارج از هر گونه اظهار نظر درباره افراد، معتقدم انتخابات یک روند دارد و بر اساس آن روند عمل می شود.

وی افزود: انتخابات باید بر اساس رقابت و صداقت جلو برود؛ تفسیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) از حضور 5 نفر این است که مردم باید تصمیم بگیرند، ممکن است مردم به یکی از این 5 نفر علاقه نشان دهند این نشان دهنده توجه به حق انتخاب مردم و تنوع برای انتخاب مردم است.

این نماینده مجلس ادامه داد: همه دولت ها بدون استثنا دارای نقاط مثبت و منفی هستند؛ بنده خودم اگر این دولت را دولت موفقی می دیدم که می توانست موانع اقتصادی مثل مشکل اشتغال را حل کند قطعا از کسانی بودم که این دولت را تایید و حمایت می کردم.

حاجی بابایی اظهار داشت: امروز روشن است که دولت موفق نشد به اهداف خود دست یابد، بنابراین معتقدم می شود به جای 700 هزار شغل با تعریف 770 میلیارد تومان تا مرز یک و نیم میلیون شغل را سالانه ایجاد کرد، اما در صورت ادامه این روند نرخ بیکاری افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: تورم به دلیل تزریق 40 هزار میلیارد تومان ارواق و صکوک، دو رقمی شده است و در اردیبهشنت و خرداد تورم رشد خواهد یافت و تورم و بیکاری دست در دست هم خواهند داد.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: با یک دولت کارآمد و مردمی و با مدیران قدرتمند کشوری، می توان سرعت اشتغال را در کشور افزایش داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی