English

نوروزی پس از ثبت‌نام:

برای مبارزه با فساد آمده‌ام

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی که امروز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد مبارزه با فساد را اصلی‌ترین دلیل ثبت‌نام خود عنوان کرد.

برای مبارزه با فساد آمده‌ام

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی ظهر امروز پس از ثبت‌نام برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اصلی‌ترین دلیل حضورم مبارزه با فساد است. اگر مبارزه با فساد را جدی بگیریم و همگرایی داشته باشیم موفق خواهیم شد. آنچه مرا وادار به ثبت‌نام کرد این بود که تصمیم جدی برای مبارزه با فساد وجود ندارد و احساس می‌کنم جای این نکته خالی است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره جبهه نیروهای مردمی انقلاب یادآور شد: من در جبهه شرکت کردم ولی چون قاضی بوده‌ام حزبی نیستم، البته اصولگرا هستم ولی چون تاکنون ندیدم هیچ کس مبارزه با فساد را جدی بگیرد برای ثبت‌نام آمدم.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به این سوال که اگر تأیید صلاحیت نشود واکنش‌اش چیست، تأکید کرد: من طبق قانون آمده‌ام و بر مبنای قانون عمل می‌کنم و اگر به هر دلیلی رد صلاحیت شوم اعتراضی ندارم و افتخار هم می‌کنم.

نوروزی با بیان اینکه یکی از طراحان حذف اعدام قاچاقچیان است، افزود: من یکی از طراحان این طرح هستم اما متأسفانه هنوز هیچ نهادی آمار واقعی نداده که اگر اعدام صورت گیرد نتیجه بهتری دارد یا اگر صورت نگیرد. اما به هر حال اعدام قاچاقچیان به عنوان قانون اولیه کارگشا نبوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه