English

نماینده سابق مجلس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری

رسیدن به توسعه یافتگی نیازمند دولتی بدون وعده های اغواگرایانه است

حسن سبحانی پس از ثبت نام در کاندیداتوری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حضور یافت.

رسیدن به توسعه یافتگی نیازمند دولتی بدون وعده های اغواگرایانه است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حسن سبحانی پس از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت:به دلایل معین دوره توسعه کشورمان طولانی شده است از این رو برای جبران این عقب ماندگی باید ملت ما انجام کارهای سخت را متعهد شوند و حداقل یک دهه کار و کوشش سخت گیر نفس گیر در همه مراحل نیاز است.

وی افزود: تحقق این مهم تشکیل دولت هایی را می طلبد که با تببین عاملانه و اخلاق مدارانه امور پیچیدگی های آن را به مردم بگوید و در کنار آنها لزوم حل و فصل مسائل سیاسی اقتصادی و اجتماعی را تاکید کند و ملت را برای اقدامات فداکارانه و نه شنیدن وعده های اغواگرانه آماده کند.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: لذا اقتصاد ایران امروز تشکیل دولتی است که ادعای حل معجزه وار مسائل را به موزه ها سپرده باشد و با جستجوی توانمند سازی ملت در راستای حل مشکلات کشور نشان بدهد که مساله واقعی فعلی جامعه را می شناسد، دولتی که شجاعانه به مردم بگوید طی کرد این مسیر به تحمل رنج و فداکراری ملی نیازمند است.

سبحانی تاکید کرد: مساله امروز ملت آماده شدن برای بستن کمربندهای کار و تلاش و تحمل ریاضت و پرداختن هزینه های آزادی و عدالت به منظور شتاب بخشیدن به حرکت توسعه یافتگی است و من تشکیل چنین دولتی را تعبیر خواهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه