English

مهدی محمدی:

دولت برای جوان بیکار و بی‌آینده «ناقوس مرگ» می‌نوازد/جبهه مردمی وظیفه اصلی خود را حمایت کامل از ۵ کاندیدا می‌داند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه جبهه مردمی وظیفه خود را حمایت کامل از 5 کاندیدا می‌داند، گفت: «ناقوس مرگ» آن است که دولت برای جوان بیکار می‌نوازد و الا از خادمان و مجاهدان، جز ‌«رایحه خدمت» ساطع نشده است.

دولت برای جوان بیکار و بی‌آینده «ناقوس مرگ» می‌نوازد/جبهه مردمی وظیفه اصلی خود را حمایت کامل از 5 کاندیدا می‌داند

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی محمدی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کانال مجازی خود نوشت: یک کاندیدا داریم که یک سال بیشتر آستان قدس نبوده و در همین مدت مردمی که زیر دست و پای اشراف در حال له شدن بودند، در اثر مجاهدت او، حس کرده اند کسی از جنس خودشان را یافته اند.
آن یکی دیگر هم، سال ها در شهرداری تهران چنان نمادی از «خدمت» و «عمل به وعده ها» خلق کرده که حریفان ترجیح می دهند اصلا درباره آن حرف نزنند.

وی افزود: از آن سو، کسی هست که به بیکارها می‌گوید من قهرمان اشتغال‌زایی در ٢٥ سال گذشته‌ام، به تجار می‌گوید همه تحریم‌ها را برداشته‌ام و همین یک تحریم بی‌اهمیت بانکی مانده و خطاب به حافظان امنیت هم می‌گوید حاصل خون شهدایتان در منطقه را بدهید ببرم با جناب ترامپ معامله کنم!

محمدی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم کور نیستند، تصریح کرد: شلوغ‌کاری هم مشکلی را حل نمی‌کند. «ناقوس مرگ» آن است که دولت برای جوان بیکار و بی‌آینده می‌نوازد و الا از خادمان و مجاهدان، جز ‌«رایحه خدمت» ساطع نشده است.

محمدی همچنین پیرو این یادداشت و در مطلبی جداگانه‌ نوشت: هدف پست بالا واضح است اما فضای مسموم فعلی ظاهرا در این کار مهارت دارد که هر سخنی را از «موضع حقیقی‌اش» منحرف کند. در پست بالا از دو کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مقابل حملاتی که به آنها می شود دفاع کرده‌ام. این روند ادامه خواهد داشت و چنان‌که در این 3 ماه نشان داده‌ام، کسی نخواهد توانست انرژی بنده حقیر را صرف منازعه با جریان خودی کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تاکید کرد: حال که مناسبت پیش آمده خوب است توضیحی درباره آنچه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در روزها و هفته‌های آینده انجام خواهد داد بدهم. جبهه چنانکه وعده داده بود در آستانه ثبت نام به 5 کاندیدا رسیده و تا اینجا وظیفه خود را که حرکت به سمت وحدت نیروهای انقلاب بود به رغم همه سختی‌ها با موفقیت انجام داده است.

وی با بیان اینکه اکنون جبهه 5 کاندیدای اصلی دارد که هیچ کدام از آنها کاندیدای اصلی نیست، افزود:‌ همه آنها هم باز به رغم حرف و حدیث‌های غلط فراوان شفاهی و مکتوب، و نه یک بار که چندین بار، متعهد شده‌اند که به سازوکار وحدت پای بند باشند.

محمدی ادامه داد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اکنون وظیفه اصلی خود را حمایت کامل از هر 5 کاندیدا می‌داند تا بتوانند رای جمع کنند و شانس خود را بالاتر ببرند. در حالی که نه بازی حریف شفاف است، نه فضای جامعه انتخاباتی شده و نه کاندیداها کمپین خود را آغاز کرده اند، هیچ منطقی به ما اجازه نمی دهد که "در زمان فعلی" به کاندیدای اصلی برسیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تاکید بر اینکه آنچه رخ خواهد داد این است که جبهه به کاندیداهای خویش کمک خواهد کرد و همه امکانات خود را در اختیار آنها می گذارد تا وارد مبارزه انتخابات شوند، گفت: به شرط آنکه اولا یکدیگر را تخریب نکنند و ثانیا به خروجی نهایی مکانیسم که یک تیم خواهد بود نه فرد، پای‌بندی باشند.

وی تاکید کرد: جبهه در روز معینی در اردیبهشت‌ماه، بر اساس ترکیب داده‌های نظرسنجی‌ها و ملاحظه جمیع شرایط، تصمیم خواهد گرفت که خروجی نهایی کیست. تا پیش از آن، هر حرف و حدیثی که علامت قضاوت زودهنگام باشد فقط یک سوء تفاهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه