English

ربیعی:

بهبود فضای کسب و کار از برنامه های امسال دولت است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بهبود فضای کسب و کار در روستاها از برنامه های دولت یازدهم در سال 96 است.

بهبود فضای کسب و کار از برنامه های امسال دولت است

به گزارش خبرگزاری موج، علی ربیعی روز سه شنبه در مراسم اجرای طرح 'هر روستا یک محصول ' در روستای ورازان شهرستان نور افزود : در برنامه دولت یازدهم در سال 96 سه طرح برای بهبود فضای کسب وکار به صورت مداوم پیش بینی شده است.
وی گفت: در این راستا رسته های منتخب در هر استان، شهرستان و روستاها شناسایی شده است.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در خصوص یکی از این طرح ها گفت : بر اساس این طرح مزیت های هر روستا نظیر روستای ورازان که در آن حضور داریم شناسایی تسهیلات، اعتبارات و کمک های فنی، حقوقی در نظر گرفته خواهد شد.
ربیعی همچنین گفت : بر اساس طرح دیگری امسال در لایه پایین تر نیز برنامه کارورزی آغاز می شود و دانش آموختگان دانشگاهی با بخشی از حقوقی که دولت پرداخت خواهد کرد و بخشی نیز کارفرما مشغول فعالیت خواهند شد.
وی پیش بینی کرد بیش از 70 درصد دانش آموختگان بعد از کسب مهارت لازم در این کارگاهها ماندگار شوند.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی همچنین در خصوص طرح دیگر این وزارتخانه گفت : بر اساس این طرح مشوق هایی برای کارفرمایان پیش بینی شده است که این مشوق ها برای عموم افراد است تا تحرک و آموزش در محیط واقعی کار همراه با یک بیمه عمر و بیمه حوادث پیش بینی شده است.
ربیعی در ادامه با بیان اینکه واحد پوشاک و کفش در روستا ورازان با ظرفیت اشتغال 350 نفر در حال تولید است افزود: در ماه های آینده نیز با تحلیل اطلاعات ، طرح روستاهای بدون بیکار را آغاز خواهیم کرد.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت : با توجه به احساس دینی که به مردم منطقه از گذشته های دور دارم به دنبال ایجاد اشتغال برای هر خانه در روستاهای کشور به ویژه روستاهای این بخش هستم.
وزیر تعاون به همراه رئیس جمهوری و برخی از اعضای هیات دولت به منظور افتتاح چندین پروژه عمرانی روز سه شنبه به استان مازندران سفر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی