English

تخت‌روانچی: حمله آمریکا به سوریه کمک به تروریست‌ها بود

معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه تاکید کرد:‌ اقدام آمریکا در حمله به سوریه بر خلاف قوانین بین‌المللی بوده و از دید ما این حرکت به نوعی کمک به تروریست‌ها بوده است.

تخت‌روانچی: حمله آمریکا به سوریه کمک به تروریست‌ها بود

به گزارش خبرگزاری موج، مجید تخت‌روانچی که روز گذشته در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده بود در مورد این جلسه گفت:‌ در خدمت دوستان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تحولات منطقه بعد از تجاوز آمریکا به سوریه را مورد بررسی و بحث قرار دادیم و این‌که چه باید کرد. در این جلسه تاکید شد که این اقدام آمریکا بر خلاف قوانین و حقوق بین‌الملل بوده و حرکت یک جانبه گرایانه آمریکا در سوریه مورد قبول کشورها نیست.

وی با بیان این‌که ما معتقدیم که این نوع حرکت آمریکا کمک به تروریست‌ها بوده و آن‌ها نیز از این اقدام آمریکا استقبال کرده‌اند ادامه داد: در جلسه مذکور این اتفاق از ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دوستان نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کرد.

معاون ظریف با بیان این‌که این گونه جلسات و گفت‌وگوها با دوستان نماینده ادامه خواهد داشت و قرار شد جلسات منظم‌تری داشته باشیم گفت:‌ ان‌شاء‌الله در هفته آینده در مورد بحث دیگری خدمت دوستان نماینده خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه