English

با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی؛

مراسم هجدهمین سالگرد شهادت شهید صیادشیرازی در سنندج برگزار شد

امروز در مراسمی با حضور فرماندهان نظامی و اننظامی و مسئولان استان کردستان هجدهمین سالگرد شهادت سید شهیدان جنگ سخت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در سنندج گرامی داشته شد.

مراسم هجدهمین سالگرد شهادت شهید صیادشیرازی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ ابوالفضل برزگری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هجدهمین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی که در حسینیه لشکر 28 پیاده کردستان در سنندج برگزار شد، با گرامیداشت شهدای والامقام اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی «سید شهیدان جنگ سخت» و شهید آوینی «سید شهیدان جنگ نرم» بودند که جا دارد یاد و خاطره این شهیدان را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه در 21 فروردین ماه سال 58 در چنین روزی یکی از پهلوانان این مرز و بوم به دست افراد کوردل به شهادت رسید، گفت: شهید صیاد شیرازی سال‌ها در مناطق شمال‌غرب، غرب و جنوب کشور در برابر دشمنان متجاوز قامت برافراشت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار و 354 شهید سرافراز ارتش لشگر 28 پیاده کردستان و گروه 33 توپخانه پادگان سنندج تصریح کرد: 21 فروردین ماه سالروز شهادت امیری است که اسوه وفاداری و عشق بودند.

وی با اشاره به یادآوری سخنان شهید صیاد شیرازی گفت: " قهرمان کسی است که در جهاد اکبر بر نفس اماره خود غالب آمده باشد آن طوری که آرزوی یک بار غفلت کردن و خدا را از نظر دور داشتن را در دل شیطان به گور فرستد."

شهید صیاد شیرازی نمونه بارز شرف و غیرت ایرانی بود

امیر برزگری در مورد شخصیت شهید صیاد شیرازی افزود: سپهبد صیاد شیرازی نامی پر افتخار و جاودانه است که با هشت سال دفاع مقدس و دلاوری و از خود گذشتگی‌ها عجین بود و ایشان نمونه بارز شرف و غیرت ایرانی بودند که جان خود را فدای عزت و سربلندی اسلام و ولایت کردند.

وی اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی مردی در نهایت خلوص، پاک نیت و صبور بود و عمر با برکت خود را در راه خدمت به اسلام و کشور بر ضددشمنان و به جنگیدن با آنها گذراند و مردی بودند که مردم انقلابی و نیروهای مردمی و سپاهی در سراسر کشور وی را با نام «رزمنده‌ای شجاع و ارتشی دلاور» می‌شناختند.

در ادامه این مراسم نیز محفل انسی با قرآن به مناسبت سالگرد شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی در حسینیه لشگر 28 پیاده کردستان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه