English

نایب رئیس مجلس:

عملکرد خارج از چارچوب دلیل واهمه از رسانه‌ها است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کسی باید از رسانه واهمه داشته باشد که عملکرد شفاف و درستی نداشته باشد یا خارج از چارچوب عمل می‌کند؛ زیرا ارتباط با رسانه و انتقال فعالیت‌ها به مردم از طریق رسانه، کمکی است که رسانه‌ها به هر سازمان و واحد می‌کنند.

عملکرد خارج از چارچوب دلیل واهمه از رسانه‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود پزشکیان با تاکید بر لزوم سعه صدر مسوولان در برخورد با اهالی رسانه اظهار داشت: اهالی رسانه نمایندگان افکار عمومی جامعه هستند و رسالت آنها تلاش برای ارتقای امور کشور است، لذا سعه صدر مسوولان در قبال آنها امری الزامی و بدیهی است که اگر مسؤولی آن را نداشته باشد، موجب تعجب خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تلاش رسانه می‌تواند برای کار مسوولان کمک‌کننده باشد، افزود: رسانه‌ها می‌توانند به شفاف‌سازی، تبلیغ و روشنگری کار مسوولان کمک کنند.

پزشکیان تصریح کرد: در حقیقت کسی باید از رسانه واهمه داشته باشد که عملکرد شفاف و درستی نداشته باشد یا خارج از چارچوب عمل می‌کند؛ زیرا ارتباط با رسانه و انتقال فعالیت‌ها به مردم از طریق رسانه، کمکی است که رسانه‌ها به هر سازمان و واحد می‌کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه‌ها نیز در قبال مردم وظیفه دارند عملکردها و مطالب را به گونه‌ای درست و واقعی انتقال دهند، خاطرنشان کرد: گاه برخی از رسانه‌ها خبرها را به نحوی تنظیم و انتشار می‌دهند که ارتباط بین مجری امر و مسوولان و رسانه به هم خورده و همچنین انتقال خبر به درستی صورت نمی‌پذیرد که در راستای بهبود امور، این روش باید اصلاح شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه