English

امیری خامکانی در دیدار با سفیر آلمان در تهران مطرح کرد:

تشکر از مواضع مثبت مقامات آلمانی در مورد برجام/ دو کشور باید برای حفظ و اجرای برجام همکاری نمایند

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران – آلمان با تشکر از مواضع مثبت مقامات آلمانی در مورد برجام، افزود: دو کشور باید برای حفظ و اجرای برجام همکاری نمایند و اجازه ندهیم بعضی کشورها، زحمات طرفین این توافق را هدر نمایند.

تشکر از مواضع مثبت مقامات آلمانی در مورد برجام/ دو کشور باید برای حفظ و اجرای برجام همکاری نمایند

به گزارش خبرگزاری موج، میکائیل کلود برشتولد، سفیر آلمان در تهران ظهر یکشنبه 20 فروردین ماه با حسینعلی امیری خامکانی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار، حسینعلی امیری خامکانی ضمن مثبت ارزیابی نمودن سفر گروه دوستی ایران - آلمان به برلین، گفت: ظرفیت های خوبی برای ارتقاء سطح مناسبات فیمابین در عرصه های گوناگون آموزشی، گردشگری، اقتصادی و بانکی بین دو کشور وجود دارد و مقامات دو کشور باید تلاش خود را برای استفاده از این ظرفیت و اجرای توافقات موجود به کار ببرند.

وی افزود: گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان در مجلس شورای اسلامی آمادگی تسهیل و تسریع همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف را دارد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران - آلمان با تشکر از مواضع مثبت مقامات آلمانی در مورد برجام، افزود: دو کشور باید برای حفظ و اجرای برجام همکاری نمایند و اجازه ندهیم بعضی کشورها، زحمات طرفین این توافق را هدر نمایند.

وی در پایان بر تبادل هیأت های مختلف بین دو کشور برای گسترش روابط و انتقال فناوری تاکید نمود.

در ادامه آقایان کمالی پور، نایب رئیس گروه و مسعودی و کیانی پور اعضای گروه ضمن تشکر از میزبانی کشور آلمان بر توسعه روابط همه جانبه به ویژه پارلمانی تأکید نمودند.

همچنین خانم سمیه محمودی دیگر عضو گروه دوستی نیز نسبت به توسعه همکاری ها در زمینه امور بانوان بین دو کشور ابراز امیدواری نمودند.

میکائیل کلود برشتولد، سفیر آلمان در تهران نیز در این دیدار، با تاکید بر وجود ظرفیت های فراوان همکاری بین دو کشور، گفت: کشور آلمان در بخش های آموزشی و حمل و نقل نوآوری های فراوانی دارد و از تبادل این فناوری ها به طرف ایرانی استقبال می نماید.

وی در پایان با اشاره به تلاش کشورش در برنامه اجرای برجام، افزود: به عنوان سفیر آلمان تضمین می دهم که این برنامه از سوی کشور ما اجرا می شود و ما سعی می کنیم در مورد پایتخت هایی که در این زمینه اظهار تردید می کنند، تأثیرگذار باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی