English

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

آیت الله باریک بین عالمی وارسته و با تقوا و مردمی بود

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آیت الله باریک بین شخصیتی با تقوا و دلسوز و مردمی و در ساده زیستی سرآمد بود که هرگز از مسیر انقلاب منحرف نشد.

آیت الله باریک بین عالمی وارسته و با تقوا و مردمی بود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام محمد محمدی ‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تشییع آیت‌الله باریک ‌بین در امامزاده حسین قزوین گفت: آیت الله باریک بین مردی با تقوا و زاهد بود که با دلسوزی خود در مسیر انقلاب گام برداشت.

وی بیان کرد: مرحوم آیت‌الله باریک‌بین در طول عمر با برکتش هرگز از راه خود منحرف نشد و تمام این مدت در خدمت مردم دلسوز و علاقمند به مردم، ساده زیست، همراه و همگام مردم در جهت تحقق اهداف عالیه انقلاب زندگی کرد.

گلپایگانی اظهار داشت: آیت الله باریک بین فردی خدوم و محبوب همه دل مردم استان بود و نماینده امام راحل و امام جمعه شهر بود که پس از امام راحل از سوی نماینده ولی فقیه برای امامت جمعه انتخاب شد.

وی افزود: این عالم هرگز از راه حق منحرف نشد و در تمام مدت با مردم و در خدمت مردم بود و با دلسوزی و ساده زیستی در جهت تحقق اهداف عالیه انقلاب زندگی کرد و در ساده زیستی سرآمد بود.

فقدان ایشان ضایعه ای بزرگ است

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی یادآور شد: از ویژگی های بارز آقای باریک بین این بود که در طول عمر با برکت خود با ساده زیستی همراه مردم بود و همواره در مسیر اعتلای ارزشهای اسلامی و انقلابی گام برداشت و هرگز از مسیر انقلاب منحرف نشد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروز اگر نماز جمعه های باشکوهی در استان و شهر قزوین برگزار می شود مدیون این عالم بزرگوار است که باید قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی یادآور شد: با خدمات ارزشمندی که آیت الله باریک بین ارائه کرد فقدان ایشان ضایعه بزرگی است که آن را به مردم استان تسلیت می گوییم زیرا سالها و قرن ها باید بگذرد تا چنین شخصیت هایی دوباره متولد شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه