English

پیام‌های تسلیت سرلشکر باقری، سرلشکر صفوی و سردار کارگر به مناسبت درگذشت پدر سردار خضرایی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به مناسبت درگذشت پدر سردار خضرایی پیام تسلیت صادر کردند.

پیام‌های تسلیت سرلشکر باقری، سرلشکر صفوی و سردار کارگر به مناسبت درگذشت پدر سردار خضرایی

به گزارش خبرگزاری موج، در پی درگذشت مرحوم حاج ابراهیم خضرایی پدر سردار جواد خضرایی، مدیرعامل موزه دفاع مقدس، سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم ‌الله‌ الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار جواد خضرایی

مدیرعامل محترم موزه دفاع مقدس

دریافت خبر جانکاه درگذشت ابوالشهید مرحوم حاج ابراهیم خضرایی والد گرانقدر جنابعالی که در زمره حماسه‌سازان و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستید، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی تردید فقدان پدری مومن، انقلابی و ولایی که مفتخر به مدال خادم علی ابن موسی الرضا (ع) و تربیت فرزندانی پیشتاز در عرصه‌های جهاد و شهادت را در حیات ارزشمند خود داشته و از نمادهای افتخار و بالندگی ملت ایران بشمار می‌رود، بسیار سخت و طاقت‌فرسا است.

اینجانب با قلبی اندوه این مصیبت بزرگ را به جنابعالی و خاندان شریف خضرایی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم رحمت واسعه‌ی الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان و علمدار عاشورای حسینی و فرزند شهیدش و برای آن برادر عزیز و سایر بازماندگان معزز اجر جزیل و صبر جمیل مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

***********************

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی نیز درگذشت پدر سردار خضرایی مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تسلیت گفت.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی درگذشت پدر سردار جواد خضرایی مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تسلیت گفت.

انَا لله و اِنَا الیه راجِعون

برادر گرامی و ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار جواد خضرایی

مشاور محترم شهردار تهران و مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

سلام علیکم؛

خبر درگذشت پدر گرانقدرتان مرحوم حاج ابراهیم خضرائی واصل و موجب تالم خاطر گردید.

در مقام و منزلت آن عزیز سفر کرده همین بس که یکی از حسنات تحسین بر انگیزش، شهادت فرزند برومندش «جلال خضرایی» در جبهه های نبرد حق علیه باطل است که آن را به فیض و افتخار برادر شهید بودن افزود و عمر پر برکت خویش را در راه اهل بیت (علیه السلام) و خادمی حضرت علی‌بن موسی الرضا (علیه الاف التحیة و الثناء) صرف و فرزندانی مومن و جانباز همچون جنابعالی را تربیت نمود.

بدینوسیله از ذات اقدس احدیت برای آن فقید سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، صالحین و صدیقین و فرزند و برادر شهیدش و برای جنابعالی، خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار، پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

***********************

پیام تسلیت سردار کارگر به مناسبت درگذشت «ابراهیم خضرایی راد»

سردار سرتیپ بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی درگذشت پدر مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تسلیت گفت.

"انالله وانا الیه راجعون"

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار جواد خضرایی‌راد

مدیرعامل محترم موزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس

سلام علیکم؛

با احترام، درگذشت ابوالشهید مرحوم حاج ابراهیم خضرایی راد باعث تاثر و تالم خاطر گردید.

فراق و از دست دادن پدری که عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع)سپری کرده و با تربیت فرزندانی شجاع که در راه دفاع از انقلاب به درجه رفیع شهادت، جانباز و ایثارگری نائل آمده اند از خود به یادگار گذاشت بسیار سخت و جانکاه است.

بی شک سرمایه های عظیم کشورمان، پدران و مادران شهدا و ایثارگران عزیز می‌باشند و تربیت فرزندانی شجاع، لایق و خدمتگزار به نظام مقدس جمهوری اسلامی از وجود و دامان پاک چنین والدینی که خود نیز در عرصه مبارزه با ظلم و استکبار، با شهامت، ایثار و از خود گذشتگی پایدار و مقاوم می باشند بر می آید.

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت پدر مهربان، فداکار و محب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و رهرو راستین امام و رهبری به جنابعالی و خاندان محترم، غفران و رحمت الهی و همنشینی با فرزند شهیدش در جایگاه ابدی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی وافر به شما و سایر بازماندگان از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

رییس بنیادحفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه