English

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس

برای رسیدن به اقتصاد سامان یافته نیازمند مبارزه با قاچاق هستیم

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ملزومات اقتصاد مقاومتی گفت: برای دست یابی به اقتصاد سامان یافته در کشور باید با قاچاق کالا مبارزه کنیم.

برای رسیدن به اقتصاد سامان یافته نیازمند مبارزه با قاچاق هستیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، عزیز اکبریان در سخنانی در حاشیه جلسه مجلس و در جمع خبرنگاران در خصوص ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: نامگذاری امسال از سوی رهبری چراغ راه ما در مسیر حرکت به سمت تحقق منویات رهبری و افق چشم انداز است، اما دولت به تنهایی نمی تواند به اهداف پیش بینی شده برسد.

وی افزود: مجلس با برنامه ریزی و تصویب قوانین مناسب مسئول ریل گذاری مسیر دولت است و قوه قضائیه نیز باید امنیت سرمایه گذاری و رسیدگی به دعواهای اقتصادی را مورد نظر قرار دهد و مردم نیز باید در عمل به اقتصاد مقاومتی پایبند باشند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: در شرایطی که تورم در حال افزایش است، برخی فعالان اقتصادی از مسیر تورم و افزایش قیمت سود می برند. اما این سود، ‌سود واقعی نیست و در شرایط فعلی که تورم از سوی دولت کنترل شده این موضوع بیشتر مطرح می شود که رکود نیز بیشتر شده، اما برای رونق اقتصادی به شکل واقعی باید به فکر افزایش سرمایه گذاری بود. 

اکبریان ادامه داد: مبارزه عملی با قاچاق و ساماندهی نظام بانکی و سودهای بالا و غیر منطقی و اصلاح ساختار اداری و همچنین صادرات، محور بودن تولید باید مدنظر قرار گیرد تا اقتصاد به سامان و مناسب تری داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه