English

ریس ستاد انتخابات کشور:

افشای اطلاعات از طریق هیات های اجرایی غیر قانونی است/برخی تلاش دارند نظرات خود را به فرمانداران در روند انتخابات القا کنند

حمدی با اشاره به لزوم رعایت قانون در روند انتخابات پیشرو گفت: شنیده ام ک برخی با تهدید فرماندار ما تلاش کرده اند نظر خود را اعمال کنند.

افشای اطلاعات از طریق هیات های اجرایی غیر قانونی است/برخی تلاش دارند نظرات خود را به فرمانداران در روند انتخابات القا کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، علی اصغر احمدی در نشست معاونین سیاسی استانداری های سراسر کشور با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با اشاره به محرمانه بودن بررسی صلاحیتها گفت: بررسی صلاحیتها باید 100 درصد محرمانه باشد و کسی حق ندارد از هیات های اجرایی افشای اطلاعات کند.

ریس ستاد انتخابات کشور افزود: در جلسه دوستان عرض کرده بوم حق اظهار به مراجع چهارگانه نیست بلکه مراجع چهارگانه باید مستندات هیات های اجرایی مطالبی ارایه می دادند که اختیار صفر تا 100 بر هیات اجرایی است.

احمدی تاکید کرد:هیج کس نمی تواند نظرش را به هیات اجرایی بخش یا شهرستان تحمیل کند. این در حالی است که مطلع شدم در همین جلسه بعضی ها به فرماندار ما گفته اند که اگر فلان را رعایت نکنی ال و بل میشوی. ان شا الله ک درست نباشد اما اگر بنا باشد ک یک کسی قانون را دور بزند, زیر پا بگذارد و بعد هم سفارشاتی بکند، این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی اظهار داشت:خواهش می کنم هیات های اجرایی بخش و شهرستان ها مکلف هستند آنچه را که مراجع چهارگانه در اختیار انها قرار داده مستند در هیات اجرایی به بحث بگذارند و در این شکی وجود ندارد و یک مورد هم نباید در لا به لای پرونده یا نامه باقی بماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه