English

وزیر بهداشت خبرداد

به اندازه ۳۰ سال پروژه نیمه‌تمام داشتیم/ افتتاح پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت تا پایان سال

وزیر بهداشت گفت: در حال‌حاضر 6500 پروژه نیمه تمام در سطح کشور داریم که باید 59 درصد پروژه‌ها تا پایان دولت به اتمام برسد.

به اندازه 30 سال پروژه نیمه‌تمام داشتیم/ افتتاح پروژه‌های بالای 50 درصد پیشرفت تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسن هاشمی امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: خوشحال هستیم که امروز در روز میلاد امام جواد(ع) بیمارستان حضرت رسول(ص) فردوس به بهره برداری می‌رسد تا زمینه آسایش، آرامش و رضایتمندی مردم شهرستان و مناطق اطراف را فراهم کند.

وی افزود: این پروژه از 10 سال قبل آغاز و امسال به بهره‌برداری رسیده و از همه پرسنل، وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی برای افتتاح این پروژه تشکر می‌کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: امیدواریم این بیمارستان به یک مرکز برای بیماران تصادفی باشد.

قاضی‌زاده هاشمی اظهارکرد: این بیمارستان متناسب با نیازهای مردم منطقه تجهیز شده و امیدواریم این بیمارستان خدمات خوبی به مردم ارائه کند.

وی تصریح کرد: در زمان آغاز احداث این بیمارستان به اندازه سی سال پروژه نیمه تمام داشتیم که در خراسان‌جنوبی نیز دو بیمارستان افتتاح شده درب آن بسته بود که این بیمارستان ها نیز دایر و فعال شدند.

وزیر بهداشت یادآور شد: پروژه‌هایی که بالای 50 درصد پیشرفت دارند تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

وی تاکید کرد: امیدوارم پروژه‌ی نیمه تمامی وجود نداشته باشد و پروژه‌هایی که بالای50 درصد پیشرفت داشته را تا پایان سال به اتمام می‌رسانیم و مابقی پروژه‌ها نیز در دولت بعد به اتمام خواهد رسید.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: در حال‌حاضر 6500 پروژه نیمه تمام در سطح کشور داریم که باید 59 درصد پروژه‌ها تا پایان دولت به اتمام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه