English

ابوطالبی: حمله آمریکا به سوریه را زمینه سازی جهانی برای حمایت از تروریست ها دانست

 معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با اشاره به حمله نظامی آمریکا به سوریه آن را نقض مقررات و قوانین بین المللی و زمینه سازی جهانی برای حمایت از تروریست ها دانست.

ابوطالبی: حمله آمریکا به سوریه را زمینه سازی جهانی برای حمایت از تروریست ها دانست

به گزارش خبرگزاری موج،دکتر حمید ابوطالبی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به اینکه ایران نخستین قربانی سلاح‌های شیمیایی است، نوشت: به‌کارگیری سلاح شیمیایی، جنایت بزرگی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت؛ لذا همه باید در مقابله قانونی و وسیع با آن متحد باشند. اما نقض مقررات و قوانین بین‌المللی و حمله به یک کشور مستقل، بالا بردن احتمال رویارویی قدرت‌ها و تغییر آرایش نظامی،اجبار به توقف تعهدات منطقه‌ای،و... زمینه‌سازی جهانی برای حمایت از تروریست‌ها است؛ گام‌هایی که به خشونت بیشتر و کشتار انسان‌ها دامن زده، و ثبات منطقه راهم به مخاطره می‌اندازد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری در ادامه هشدار داد: تنها نتیجه اقدامات غیرقانونی و خلاف عرف و مقررات جهانی، فرعی شدن مبارزه با خشونت و متلاشی کردن تلاش‌های تقریباً هماهنگ در مبارزه با تروریسم، خواهد بود.
ابوطالبی یگانه راه دستیابی به امنیت و ثبات و حل معضل منطقه را جدیت در مقابله با تروریسم،مبارزه با خشونت از سوی قدرت‌های موثر و روی آوری به مذاکره سیاسی دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی