English

دمشق:

آمریکا ما را برای نابودی تروریسم مصمم‌تر کرد

ریاست جمهوری سوریه میگوید که تجاوز آمریکا ناشی از کوته بینی این کشور بوده و دمشق را برای مبارزه با تروریسم مصمم تر کرده است.

آمریکا ما را برای نابودی تروریسم مصمم‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری موج، ریاست جمهوری سوریه این حمله را تجاوز ظالمانه و آشکاری قلمداد و تأکید کرد که آنچه آمریکا انجام داد، فقط یک رفتار زشت غیر مسئولانه است که ناشی از کوته بینی، تنگ نظری و بستن چشم به روی واقعیت سیاسی و نظامی است.

به گزارش سانا، این رفتار آمریکا، در پس تبلیغات توهمی و دروغینی صورت گرفت که تکبر این نظام را برای این تبلیغات سیاسی و نظامی تغذیه کرد.

ریاست جمهوری سوریه ادامه داد: دست زدن آمریکا به این اقدام زشت از رهگذر هدف قرار دادن فرودگاه یک حکومت دارای حاکمیت، قطعا بار دیگر مؤید اظهارات سوریه است مبنی بر اینکه دولتهای این نظام سیاستهای عمیق آن را تغییر نمی دهند؛ سیاستهایی که بر اساس هدف قرار دادن کشورها، به زانو درآوردن ملت ها و تلاش برای سیطره بر دنیا است.

ریاست جمهوری سوریه در پایان تأکید کرد، اگر نظام آمریکا فکر میکند که با این تجاوز توانسته مزدوران خود و گروه های تروریستی حاضر در سوریه را حمایت کند، سوریه تأکید دارد که این تجاوز دمشق را برای حمله به این مزدوران تروریست مصمم تر کرده و سبب شده که به نابودی آنان ادامه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه