English

برای پیروزی در انتخابات نیازمند ۲۰ میلیون رای هستیم

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت : اگر شرایط انتخابات ریاست جمهوری عادی باشد برای پیروزی نامزد مورد نظرمان نیازمند 20 میلیون رای هستیم و اگر شرایط انتخابات تنش آفرین باشد به 25 میلیون رای نیاز داریم .

 برای پیروزی در انتخابات نیازمند 20 میلیون رای هستیم

به گزارش خبرگزاری موج ، ذوالقدر در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به فلسفه تشکیل این جبهه و با اشاره به مشکلات اصلی کشور افزود : هم اکنون شاهد انباشت مشکلات اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی هستیم و رکود ، بیکاری ، کاهش قدرت خرید مردم ، گسترش فساد با ارقام نجومی ، بحران پولی و بانکی ، رشد نقدینگی ، افزایش فقر از مشکلات اصلی کشور است .

ذوالقدر گفت : به طور قطع مشکلات اقتصادی زمینه ساز مشکلات اجتماعی ، فرهنگی و بحرانهای سیاسی است و اگر این مشکلات مهار نشود شاهد بحران های امنیتی هم خواهیم بود که مشابه آن را در دوره دوم دولت سازندگی دیدیم .

وی گفت : یکی دیگر از آسیب های انقلاب کمرنگ شدن مبانی انقلابی است و جریانی در کشور تلاشی سازمان یافته می کنند تا انقلاب از هویت انقلابی تهی شود و این جریان در درون دستگاههای حاکمیتی هم نفوذ پیدا کرده اند .

ذوالقدر گفت : با برجام یک قرار بود از فناوری هسته ای فاصله بگیریم ، با برجام دو از دسترسی به سلاح موشکی محروم شویم ، با برجام سه دست از حمایت از مقاومت برداریم با برجام چهار از اسلام در اداره امور کشور فاصله بگیریم و با برجام پنج رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسیم و در چارچوب نظام مدیریتی آمریکا به رهبری عربستان قرار بگیریم .

وی گفت : اگر هشیاری رهبری نبود برجام های دیگری را هم مطرح می کردند و در دستور کار دشمنان اینست که برجام های دیگر را در دولت بعدی پیگیری کند .

ذوالقدر یکی دیگر از مشکلات را اختلاف یا دو دستگی در درون نیروهای انقلابی خواند و گفت : نیروهای انقلابی فاقد ظرفیت مردمی و اجتماعی هستند و باید بتوانیم از انقلابمان حمایت کنیم .

وی گفت : جبهه مردمی نیروهای انقلابی برای وحدت و انسجام هر چه بیشتر انقلابیون تاسیس شد و ستاد مرکزی این جبهه در 31 استان، ایجاد و دفاتر آن در 450 شهرستان و در 27 قشر در سطح کشور کمیته های آن تاسیس شده اند .

ذوالقدر گفت : ما به دنبال تشکیل دولت انقلابی هستیم و علاوه بر رئیس جمهور ، تیم دولت را هم معرفی می کنیم و این ساز و کار را پس از انتخابات باز هم ادامه خواهیم داد .

وی افزود: فعلا باید از میان این 5 نامزد به نامزد واحد برسیم و البته نامزد واحد داشتن شرط اساسی پیروزی نیست و باید سازمان رای داشته باشیم .

ذوالقدر گفت : حرکت جبهه بر اساس برنامه است و برای هر استان مشخص کرده ایم که چه تعداد باید رای داشته باشد تا به پیروزی نامزد مورد نظرمان منجر شود .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه