English

با دستور رئیس‌جمهور

سایت امداد هوایی هلال‌احمر استان سمنان افتتاح شد‌

سایت امداد هوایی و آشیانه بالگرد جمعیت هلال‌احمر این استان با دستور رئیس‌جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس و هم‌زمان با 17 پروژه عمرانی و اقتصادی در سمنان افتتاح شد.

سایت امداد هوایی هلال‌احمر استان سمنان افتتاح شد‌

به گزارش خبرگزاری موج حسن شکر الهی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در حاشیه افتتاح این پروژه که از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد اظهار داشت: برای ساخت سایت امداد هوایی و آشیانه بالگرد شهرستان سرخه 40 میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت تخصیص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: 20 میلیارد ریال از هزینه احداث این سایت امدادی از محل اعتبارات عمرانی تخصیصی به حوزه انتخابیه مرکز استان سمنان در اختیار نماینده سابق مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تأمین‌ شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان این پروژه شامل آشیانه، فضای اداری، مهمانسرا، تعمیرگاه، تأسیسات و پد فرود به مساحت سه هزار مترمربع است.

شکراللهی افزود: این پروژه دو هزار و 100 مترمربع مساحت دارد.

رئیس‌جمهور که برای سفری یک‌روزه به استان سمنان سفرکرده است تعداد 17 پروژه عمرانی و اقتصادی را افتتاح کرد که افتتاح سایت امداد هوایی هلال‌احمر استان سمنان یکی از پروژه‌ها بود. در این سفر تعدادی از وزرا رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه