English

حجت‌الاسلام رحیمیان در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب

همه ۱۰ نامزد جبهه مردمی میثاق‌نامه را امضاء کرده‌اند/ جبهه مردمی مصلحتی جز اسلام و انقلاب اسلامی را در نظر نمی‌گیرد

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه همه ۱۰ نامزد جبهه مردمی میثاق‌نامه را امضاء کرده‌اند، گفت: این نامزدها متعهد شده‌اند تا رسیدن به گزینه واحد پشتیبان جبهه مردمی نیروهای انقلاب باشند.

همه ۱۰ نامزد جبهه مردمی میثاق‌نامه را امضاء کرده‌اند/ جبهه مردمی مصلحتی جز اسلام و انقلاب اسلامی را در نظر نمی‌گیرد

 

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام محمد حسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب صبح امروز در ابتدای دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب که در مجتمع شهر آفتاب تهران برگزار شد با عرض خیر مقدم به اعضاء و نمایندگان شوراهای شهرستانی و استانی و همچنین اقشار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهارداشت: در محضر الهی امام زمان و در جوار مرقد امام راحل و شهدای اسلام شهادت می‌دهیم که با الهام از مکتب امام حسین و راه عاشورا هدفی جز اصلاح امور و خدمت به اسلام، نظام و انقلاب اسلامی نداریم.

وی افزود: هدف و مصلحتی جز اسلام و انقلاب اسلامی را در نظر نمی‌گیریم و گواهی می‌دهیم که آنهایی که نامزد این صحنه برای این مسئولیت خطیر شده‌اند هدفی جز خدمت به اسلام و مصلحتی جز مصلحت اسلام را قبول ندارند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در همین راستا افزود: نشانه پایبندی این افراد به مصلحت اسلام نیز این است که همه این عزیزان لیست میثاق‌نامه را امضاء کرده‌اند و پذیرفته‌اند که به میثاق جبهه مردمی نیروهای انقلاب متعهد باشند و تا رسیدن به گزینه واحد، پشتیبان جبهه مردمی باشند تا به آنچه که مرضی خداوند متعال است دست یابیم.

وی تأکید کرد: در این مقطع حساس نمایندگان استان‌ها و شهرستان‌ها و اقشار تلاش خواهند کرد همه دغدغه‌مندان نظام و جامعه را مد نظر قرار دهند و کسانی را که دغدغه اسلام دارند در زیر این چتر پوشش دهند تا هیچ فرد دغدغه‌مندی از پوشش این چتر بی‌نصیب نماند.

رحیمیان پیرامون برنامه امروز جبهه مردمی برای رسیدن به کاندیدای واحد اظهارداشت: امیدواریم در فرایند امروز که از 10 نفر نامزد دعوت شده است که بعضی حضور خواهند داشت و بعضی نیز به دلایلی حضور ندارند با انتخاب دقیق اعضای مجمع عمومی و 5 نفر برسیم و نهایتاً در آینده به گزینه واحد جبهه مردمی دست یابیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه