English

یکصدا از حضور روحانی حمایت می کنیم/نامزدی خودم را تکذیب می کنم

محمود واعظی روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: به شدت از نامزدی دکتر روحانی حمایت خواهم کرد.

یکصدا از حضور روحانی حمایت می کنیم/نامزدی خودم را تکذیب می کنم

به گزارش خبرگزاری موج، محمود واعظی روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: به شدت از نامزدی دکتر روحانی حمایت خواهم کرد.
وی تصریح کرد:همه ما در دولت و حتی دوستان دیگری که اسامی شان را صدا و سیما می گذارد، یکصدا حمایت می کنیم برای اینکه آقای دکتر روحانی بیایند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: بخش قابل توجهی از وعده ها در دور اول در رابطه با مسائل خارجی، همبستگی داخلی، امنیت ملی و بخشی از مسائل اقتصادی محقق شده و بخشی که اشتغال و تولید داخل است، در دور دوم انجام خواهد شد.

**از کار صدا و سیما سر در نمی آورم/نامزدی خودم را تکذیب می کنم
واعظی درباره رویکرد صدا و سیما در تکرار نام وی برای نامزدی ریاست جمهوری نیز گفت: البته خیلی از کارهای صدا و سیما سردر نمی آوریم و باید از خودشان بپرسید؛ دفعات قبل هم تکذیب کردم، الان هم تکذیب می کنم.

**بررسی شرایط شبکه های اجتماعی و شرکت های سرمایه گذار
وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص سرویس پیام رسان ویسپی گفت: سیاست ما همواره این بوده خدماتی که مورد نیاز مردم است و لطمه ای هم به کار دیگران نمی زند، آزاد باشد. شبکه های مختلف هستند که همین سرویس روی آنها داده خواهد شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: تعداد کاربران تلگرام در ایران قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیست. بر این اساس خود تلگرام آرام آرام و گام به گام سرویس جدید را ارائه می دهد. از طرف دیگر این گونه سرویس ها از طریق شبکه هایی که اپراتورها سرمایه گذاری کرده اند، باید داده شود و اگر اپراتورها موافق نباشند قطعا ارائه چنین سرویسی با مشکل مواجه می شود.
واعظی با بیان اینکه در دو سال گذشته برای نسل سوم و چهارم در شهرهای مختلف سرمایه گذاری 18 تا19 هزار میلیارد تومانی انجام شده، گفت: با توجه به اینکه شبکه های دیگر محدود است، شبکه تلگرام خیلی گسترده است. اپراتورها در حال بررسی هستند که چگونه وضعیت اقتصادی این اپراتورها را تحت الشعاع قرار می دهد. منتظر هستیم این بررسی تمام شود.
وی افزود: همواره نظرمان این است تصمیمی بگیریم که هم مردم و هم اپراتورها راضی باشند؛ البته اپراتوری در هر مقطعی به دلیل مسائل اقتصادی و نه مسائل سیاسی و سرمایه گذاری که کرده نمی خواهد یکی از این شبکه ها روی شبکه اش صدا را سرویس دهد؛ در اختیار خودش است، نمی توانیم اجبار کنیم ولی به هر حال در حال بررسی هستیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: در دنیای امروز هیچ چیز جایگزین چیز دیگر نمی شود. در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر انواع شبکه های اجتماعی وجود دارد؛ با خدماتی که به مردم می دهند جای خود را باز می کنند. این ویسپی تلگرام و بقیه هم جای خود را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی