English

استاندار سمنان؛

رئیس‌جمهور پنجشنبه هفدهم فروردین به سمنان سفر می‌کند

استاندار سمنان از سفر رئیس‌جمهور به سمنان خبر داد و گفت: رئیس‌جمهور پنجشنبه هفدهم فروردین به سمنان سفر می‌کند.

رئیس‌جمهور پنجشنبه هفدهم فروردین به سمنان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا خباز پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: روز پنجشنبه هفته جاری حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به‌همراه تعدادی از معاونان و مسئولان کشوری به استان سمنان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان یک‌روزه است، افزود: روحانی برای افتتاح چندین پروژه و همچنین بازدید از تعدادی طرح به سمنان می‌آید.

استاندار سمنان افزود: تعدادی از این طرح‌ها با حضور رئیس‌جمهور و تعدادی از طرح‌ها به‌صورت تجمیعی و غیرحضوری افتتاح می‌شود.

خباز با ابراز اینکه آخرین سفر روحانی به سمنان در 31 فروردین سال 95 بود خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در بیست و ششمین سفر استانی خود در سال 95 در زادگاه خود بود.

استاندار سمنان با اشاره به برخی مصوبات سفر قبلی رئیس‌جمهور اظهار داشت: استان سمنان 702 هزار و 360 نفر جمعیت دارد که ظرفیت‌های مطلوبی برای اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری در این استان وجود دارد.

خباز با اشاره به برخی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان گفت: بخش‌هایی از این استان کویری و بخش‌های شمالی استان سمنان دارای جنگل‌ها و مرتع‌های خوبی است و از بناهای تاریخی و گردشگری برخوردار است و این ظرفیت‌ها می‌تواند زمینه مناسبی برای تحقق شعار سال باشد.

وی راجع به برخی ظرفیت‌های کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: وجود خاک حاصل‌خیز برای کشت انواع محصولات کشاورزی در باغ‌ها و ظرفیت مطلوب کشت‌های گلخانه‌ای، استان سمنان را در بخش کشاورزی به استان چهارفصل مبدل کرده است.

استاندار وسعت استان سمنان را 9.7 میلیون هکتار دانست و افزود: پنج میلیون هکتار از این استان را کویر و 352 هزار هکتار را مراتع و جنگل‌ها تشکیل داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه