English

پیام رئیس خانه احزاب به‌مناسبت روز جمهوری اسلامی

رئیس خانه احزاب ایران در پیامی فرارسیدن 12 فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

پیام رئیس خانه احزاب به‌مناسبت روز جمهوری اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج، متن کامل پیام قدرتعلی حشمتیان به شرح زیر است:

«دوازدهم فروردین سال ۱۳۵۸، روز حضور آگاهانه و حماسی مردم برای تعیین شکل و محتوای حکومتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی داشت. مردم عزیز ما که محرومیت‌های بسیاری را متحمل شده و بهترین فرزندان خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی تقدیم کرده بودند به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی در یک همه‌پرسی تاریخی اعلام کردند که می‌خواهند در سایه سار اسلام عزیز، حق تعیین سرنوشت خود را خود در دست بگیرند و به همین دلیل به استقرار نظام "جمهوری اسلامی" رای آری دادند.

رویداد این روز بزرگ، لبیک فاتحانه به ندای آسمانی "واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولاتفرقوا" بود که از حنجره رهبری خداخواه و متکی به ستون مستحکم مردمی بیدار بیرون آمد.

آری! روز جمهوری اسلامی، ثمره شیرین جهاد مردم و اکمال نعمت استقلال و آزادی است که با دستان تک تک میلیون ها ایرانی در مقابل چشمان امیدوار مستضعفان جهان و نگاه بهت زده دشمن رقم خورد.

روزی که طلیعه و نماد برگزاری انتخابات متعددی در نظام اسلامی شد و مردم نیز با بصیرت مثال‌زدنی خود، 12 فروردین 58 را پایان کار ندانسته و در سال‌های پس از آن با حضور باشکوه خود در انتخابات مختلف، مردم‌سالاری دینی را مکررا به نمایش گذاشتند.

اکنون که در یوم الله 12 فروردین 1396 قرار گرفته ایم، در سالروز شهادت دهمین ستاره پرفروغ سپهر ولایت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) بار دیگر خداوند متعال را به خاطر موهبت الهی استقرار حکومتی برآمده از قرآن کریم و عترت طاهرین (ع) شکر نموده و بزرگداشت این حماسه تاریخی را اینجانب و همراهان در خانه احزاب ایران مورد تاکید و یادآوری قرار می‌دهیم.

و در آستانه این روز اعلام می‌داریم که همچون گذشته با تمام قوا در خدمت شجره طیبه جمهوری اسلامی و ملت رشید ایران خواهیم بود و با اعتقاد راسخ به وصایای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و گام برداشتن در مسیر هدفگذاری شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی و تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال"، تلاش خواهیم کرد.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی