English

به جوجه استکبارها اجازه داده ایم به اموال ما دستبرد بزنند / لزوم نوسازی گفتمان دوران اول انقلاب

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما امروز نه تنها به دشمنان خود اجازه داده ایم تا نگذارند دستمان به اموالمان برسد بلکه به جوجه استکبارها اجازه داده ایم به اموال دستبرد بزنند.

به جوجه استکبارها اجازه داده ایم به اموال ما دستبرد بزنند / لزوم نوسازی گفتمان دوران اول انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج؛ سردار محمدرضا نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در همایش سالروز تاسیس بسیج اساتید که در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد اظهار داشت: سنت الهی بر این قرار دارد که رویش های جدیدی محصول مبارزه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروزه بدون یک چالش سنگین و مبارزه نفس گیر یک مولد ارزشمند تولید نمی شود، عده ای به دنبال انکار این واقعیت هستند و یک زندگی دروغین را وعده می دهند ما اگر بخواهیم به قله ها برسیم باید سختی ها را تحمل کنیم، زندگی بدون چالش وجود دارد اما این زندگی بدون رشد و رویش خواهد بود.
وی با اشاره به این مسئله که اگر می خواهیم حیات طیبه را استمرار بخشیم باید حرکت انقلابی کنیم افزود: امروز انقلابیونی که انقلاب را به وجود آوردند در حال واگذاری این عرصه به نسل جدید هستند و بر همین اساس ما امروز نیازمند این مسئله هستیم که گفتمان دوران اول انقلاب را نوسازی کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این مسئله که جریان نفوذ امروزه می خواهد با این گفتمان مقابله کند تصریح کرد: امروزه بالاترین وظیفه ما ارتقا بصیرت و دشمن شناسی مردم است و این انقلابی گری است که ما را رشد می دهد دشمن امروزه به ما در باغ سبز دروغین نشان داده و می گوید بیایید درگیری ها را کنار گذاشته و راحت زندگی کنید.
سردار نقدی با اشاره به بد عهدی های آمریکا پس از توافق هسته ای بیان داشت: ما در دوران برجام و پس از آن وعده های دروغین آمریکا را تجربه کردیم و مقام معظم رهبری از همان روزهای اول به این مسئله که طرف مقابل عهدشکن است و نمی شود به آن ها اعتماد کرد به بهترین نحو و با دقت بسیار اشاره کرد ما امروز نه تنها به دشمنانمان اجازه داده ایم تا نگذارند دستمان به اموالمان برسد بلکه به جوجه استکبارها اجازه داده ایم به اموال دستبرد بزنند.
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: نتیجه نرمش قهرمانانه باید باعثبیداری ما نسبت به عمق دشمنی دشمنان با ما شود و امروز اساتید دانشگاه ها باید این مسئله را برای همگان روشن کنند که مشکل با ما بر روی مسئله هسته ای نیست که این وظیفه اساتید دانشگاه ها را بسیار سخت و خطیر می کند.
سردار نقدی در بخش پایای سخنان خود با اشاره به اوضاع قردادهای نفتی کنونی خاطر نشان کرد: ما قرار بود با کدخدا کنار بیاییم تا نوچه هایشان جلوی ما لنگ بیندازند اما امروز می بینیم که اوضاع بدتر شده است ما باید بینیم که آیا به دنبال اقتصاد صنعتی هستیم و یا می خواهیم اقتصاد شیخ نشینی که نفت و گاز می فروشد و ماشین لوکس در اختیار می گیرد را داشته باشیم ما باید ببینیم آیا می خواهیم افزایش صادرات نفت خام را افتخار بدانیم و یا خام فروشی را ننگ بدانیم. نفوذی ها می خواهند ملت ما به فقر و فلاکت بیفتند تا به نفوذ و سلطه آن ها تن دهند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه