English

واکنش سردار کوثری به ویدئوی اخیر داعش/داعش زبان آمریکاییها و صهیونیست هاست

رئیس اسبق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وقتی آمریکاییها و صهیونیست ها خود جرات تهدید ایران را ندارند به داعش دستور می دهند تا این قبیل اقدامات را انجام داده و ایران را مورد تهدید قرار دهد.

واکنش سردار کوثری به ویدئوی اخیر داعش/داعش زبان آمریکاییها و صهیونیست هاست

به گزارش خبرگزاری موج، سردار اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم و رئیس اسبق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در گفت وگو با میزان در خصوص ویدئو تهدید آمیز اخیر داعش بیان داشت: زمانی که مجموعه ای مانند داعش، آلت دست کسان دیگری مانند آمریکا، صهیونیست ها و عربستان باشند آنها به داعش یاد می دهند که چه بگوید و چه زمانی تهدید کند و چه زمانی خاموش باشد.

وی با بیان اینکه ما نباید از فعالیت های خرابکارانه آنها غافل شویم، ادامه داد: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان و نیز نیروهای مسلح توطئه های آنان بر علیه کشور تاکنون خنثی شده و خواهد شد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن ممکن است اقدامات زیادی برای ایجاد ناامنی در کشور انجام دهد و همانطور که تاکنون نتوانسته اند هیچ غلطی کنند از این به بعد هم راه به جایی نخواهند برد.

به گفته کوثری، وقتی آمریکاییها و صهیونیست ها خود جرات تهدید ایران را ندارند به داعش دستور می دهند تا این قبیل اقدامات را انجام داده و ایران را مورد تهدید قرار دهد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره برنامه های ایران در مقابله باچنین گروهک ها و تهدیدهایشان نیز اظهار داشت: قطعا برنامه هایی برای جلوگیری از ورود و نفوذ چنین عوامل دست نشانده ای در خاک کشور وجود دارد و خنثی می شود.

وی در خاتمه افزود: آنها خیلی هنر کنند می توانند به مرزها نزدیک شوند، اما یقینا تا بخواهند اقدامی کنند نیروهای امنیتی و نظامی ما بالای سرشان خواهند بود و هرنوع فعالیت شان را خنثی خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه