English

در پیامی

فرمانده کل سپاه درگذشت سردار اردستانی را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باصدور پیامی درگذشت رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت.

فرمانده کل سپاه درگذشت سردار اردستانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باصدور پیامی درگذشت حسین اردستانی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت جانسوز دکتر حسین اردستانی رئیس فقید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، استاد دانشگاه و از پیشکسوتان برجسته و نام‌آشنای حوزه تدوین و نگارش تاریخ جنگ و 8 سال دفاع مقدس موجب حزن و اندوه فراوان گردید.

حضور و نقش‌آفرینی‌های سترگ، ممتاز و حهت‌بخش مرحوم اردستانی در ثبت تاریخ جنگ و صیانت از حقایق و واقعیات دفاع مقدس 8 ساله و تدوین و ترسیم هنرمندانه و صادقانه حوادث و رخدادهای آن مقطع خطیر و تاریخ‌ساز کشور و به ویژه مدیریت و سامان‌بخشی این امر در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، در خور تحسین و ان‌شاءالله قرین اجر و ثواب اخروی خواهد بود.

اینجانب فقدان آن جهادگر عرصه تاریخ‌نگاری دفاع مقدس را با دلی آکنده از غم و سوگ عمیق به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، آحاد فرماندهان و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همسر ارجمند و فرزندان برومندش تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان مکرم، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه