English

سخنگوی شورای نگهبان مطرح کرد:

پیام انتخاباتی سخنان رهبری را می‌توان در «ایستادگی مقابل قانون‌شکنان» خلاصه کرد

سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی به ارائه توضیحاتی درباره سخنان امروز رهبر انقلاب در حرم رضوی پرداخت.

پیام انتخاباتی سخنان رهبری را می‌توان در «ایستادگی مقابل قانون‌شکنان» خلاصه کرد

به گزارش خبرگزاری موج، متن این یادداشت که با عنوان «ایستادگی در مقابل قانون شکنان پیام انتخاباتی امسال!» در کانال تلگرامی عباسعلی کدخدایی منتشر شده است را می‌خوانید:

فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب در جوار حرم رضوی(ع) علاوه بر اینکه در بر گیرنده مسائل مهم اقتصادی بود، حاوی پیام دقیق و حکیمانه انتخاباتی نیز بود که می‌توان آن را در ایستادگی در مقابل قانون شکنان خلاصه کرد. الگوی مردم سالاری دینی که یادگار عظیم امام (ره ) بود در انتخابات مردمی متجلی می شود و انتخابات یعنی احترام به رای و خواست مردم. مردمی که انقلاب کرده اند و به دنبال تعیین سرنوشت خود هستند، از طریق انتخابات به این آرمان گران سنگ می رسند، که لازمه آن محترم شمردن خواست و تعظیم در مقابل رای مردم است. و رهبر انقلاب به عنوان هدایت گر جامعه، اجرای مر قانون و احترام به رای مردم را پیام انتخابات سال جاری دانستند. رای مردم در نگاه ایشان اهمیت زیادی داشته و طبعا نادیده گرفتن آن قانون شکنی قلمداد شده و مهمتر اینکه اعلام کردند، خود در مقابل این قانون شکنی خواهند ایستاد. یعنی اینکه رهبری معظم انقلاب خود پاسدار رای مردم خواهند بود کما اینکه در سال 88 نیز این گونه بود.
نتیجه انتخابات آزاد در جمهوری اسلامی ایران هر چه باشد قابل احترام است و این دومین نکته‌ در بیانات امروز بود که اصل اجرای قانونمند انتخابات بوده، فارغ از نتیجه آن که چه شخص و یا چه گروهی در آن پیروز باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه