English

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی:

مجلس آماده هر نوع همکاری با دولت در راستای تحقق شعار سال است

رستمیان با تأکید بر لزوم مقابله با قاچاق کالا، جلوگیری از واردات بی‌رویه و همچنین استفاده از کالاهای ایرانی یادآور شد: مجلس آماده هر گونه همکاری با دولت در راستای تحقق شعار است.

مجلس آماده هر نوع همکاری با دولت در راستای تحقق شعار سال است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خانه ملت، علی رستمیان دربارهٔ نامگذاری سال 96 تحت عنوان " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال " از سوی مقام معظم رهبری، با بیان اینکه تولید و اشتغال یکی از نیازهای اساسی کشور و جوانان است، گفت: رهبری با انتخاب این شعار مانند همیشه به مسئولان توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید داخل و موضوع اشتغال را یادآور شدند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه دولت باید برای تحقق و عملیاتی کردن شعار سال 96 گام‌های اساسی بردارد، افزود: مجلس آماده هر گونه همکاری با دولت در راستای تحقق شعار سال است؛ اگر در این رابطه نیاز به تصویب قانون باشد دولت طرح یا لایحه به مجلس ارایه کند.

وی با یادآوری اینکه در زمینه اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال نتوانستیم به موفقیت قابل قبولی دست یابیم، تصریح کرد: باید با تمام وجود و توان و بدون کم فروشی دستگاه‌های مسئول به سمت و سوی عملیاتی کردن شعار سال گام برداشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تأکید بر لزوم ارتقای کیفیت تولیدات داخلی، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی لازمه ارتقای محصولات داخلی و همچنین فرهنگ سازی برای ترغیب و تشویق مردم در جهت استفاده از محصولات داخلی است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس دهم، با بیان اینکه مردم باید در استفاده از کالاهای خارجی تجدید نظر کنند، تصریح کرد: دولت باید برای رونق تولید داخل سوبسید و یارانه و همچنین تسهیلات ارزان قیمتی را به کارگاه و کارخانه‌های داخلی اختصاص دهد تا از این طریق بتوانند تجهیزات مستهلک و فرسوده خود را به روز کرده و در جهت افزایش کیفیت محصولات تولیدی اقدام کنند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، با تأکید بر لزوم مقابله با قاچاق کالا، جلوگیری از واردات بی‌رویه و همچنین استفاده از کالاهای ایرانی یادآور شد: با حمایت از تولید و تولیدکنندگان می‌توان شعارهای رهبری را عملیاتی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی