English

در تماس‌های تلفنی جداگانه

روحانی فرا رسیدن سال ۱۳۹۶ را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت

رئیس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید، فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی را تبریک گفت و برای آنان سلامتی، طول عمر و سالی سرشار از برکت و توفیق مسالت کرد.

روحانی فرا رسیدن سال 1396 را به مراجع عظام تقلید تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در تماس های تلفنی جداگانه با مراجع عظام تقلید، فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی را تبریک گفت و برای آنان سلامتی، طول عمر و سالی سرشار از برکت و توفیق مسالت کرد.

روحانی در گفت‌وگوهای تلفنی جداگانه با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، سبحانی، شبیری زنجانی، نوری همدانی، علوی گرگانی و مظاهری از عنایت و حمایت های مراجع عظام تقلید از برنامه‌های دولت تدبیر و امید در مسیر خدمت به کشور و مردم سپاسگزاری کرد.

رئیس جمهور در این گفتگوها تاکید کرد که در سایه رهنمودها و هدایت های رهبر معظم انقلاب، پشتیبانی و حمایت های مراجع عظام تقلید، وحدت و تلاش همگانی، و همچنین ادامه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی؛ سال 1396 بی تردید سال پیشرفت بیشتر برای ملت عزیز ما و سال رونق تولید و اشتغال بیشتر برای جوانان خواهد بود.

مراجع عظام تقلید نیز فرا رسیدن سال نو را به رئیس جمهوری تبریک گفته، از زحمات و خدمات مجموعه دولت در سال گذشته تشکر و برای خدمت بیشتر دولت به مردم، بویژه طبقات محروم آرزوی توفیق کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه