English

حجت الاسلام سعیدی:

استراتژی آمریکا در امنیت سازی برای صهیونیستها موفق نبوده است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امروز استراتژی آمریکا در امنیت سازی برای صهیونیستها نه تنها موفق نبوده بلکه صهیونیستهای غاصب امروز در درون سرزمینهای اشغالی نیز امنیت ندارند.

استراتژی آمریکا در امنیت سازی برای صهیونیستها موفق نبوده است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه، حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع منتخبین ائمه جماعات تهران با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) تهدیدات متوجه این عصر از انقلاب را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه شرایط انقلاب اسلامی هیچگاه به حساسیت این مقطع از زمان نبوده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز از سویی قله های استقلال، اقتدار و پیروزی را در نوردیده و ظرفیتهای بسیاری را در دنیا ایجاد کرده و از سوی دیگر با تهدیداتی نیز مواجه است.

وی با اشاره به مقاطع مهم تاریخ اسلام اظهار کرد: بعثت بعنوان آغاز اسلام ناب، غدیر استمرار اسلام، عاشورا احیاگر اسلام و ظهور جهانی اسلام به رهبری آخرین حجت خدا، مقاطع مختلف تاریخ اسلام است که انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهان اسلام می باشد.

حجت الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: در این مسئله که انقلاب اسلامی ایران مقدمه ای برای جهانی شدن اسلام است تردیدی وجود ندارد، از این رو انقلاب باید به بهترین وجه تقویت شود تا بتواند برای ظهور آفرین حجت خدا کادرسازی کند.

وی از جبهه استکبار جهانی به رهبری آمریکا و لیبرال سکولار داخل به عنوان دو جبهه ای که در برابر انقلاب اسلامی صف آرایی کرده اند یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی از بدو تشکیل تا به امروز با استکبار در تقابل است و بحمد ا... توانسته ظرفیتهای مطلوب و بسیار زیادی را ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به استراتژی آمریکایی ها به منظور مقابله با انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی آمریکا به دنبال جهانی سازی با استفاده از اطلاعات متمرکز، زبان واحد، کالا و فرهنگ مشترک جهانی بوده اند، علاوه بر این غربی سازی را با توسعه ایدئولوژی غربی، توسعه مدل لیبرال دموکراسی، گسترش فرهنگ و نهادینه سازی سبک زندگی غربی دنبال می کردند که متاسفانه امروز برخی آثار آن در جامعه ما مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها همچنین فرمانروایی بر دنیا را با ائتلاف سازی در مسائل جهانی، مهار و مقابله با انقلاب اسلامی ایران و قدرت خاتمه دادن به بحرانها و سلطه بر انرژی جهان دنبال می کردند، اظهار کرد: تمرکز فشار بر غرب آسیا به دلیل سلطه بر شریان انرژی، توسعه رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات و مقابله با حرکتهای اسلامی از دیگر اقداماتی بود که آمریکا دنبال می کرد.

حجت الاسلام سعیدی در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب ما با جهانی سازی آمریکا مقابله کرد گفت: اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی تا به امروز تمامی توطئه ها و خباثت های آمریکا را ناکام گذاشته و به اذعان خود آنها، ایران یکی از قدرتهای تاثیرگذار دنیا به شمار می رود که در صحنه معادلات میدانی منطقه شاهد این تاثیر هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر امروز استراتژی آمریکا در امنیت سازی برای صهیونیستها نه تنها موفق نبوده بلکه صهیونیستهای غاصب که روزی استراتژی "از نیل تا فرات" را دنبال می کردند امروز در درون سرزمینهای اشغالی نیز امنیت ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه آمریکایی ها برای مقابله با انقلاب اسلامی بطور خاص برنامه ریزی کرده اند، تصریح کرد: آمریکایی ها از بدو پیروزی انقلاب تا به امروز استراتژی های مختلف از جنگ سخت و آشوب و ناامنی تا جنگ نرم و تحریم اقتصادی و ... را برعلیه این انقلاب الهام بخش بکار گرفته اند اما تمامی این رویکردها با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال شده است و در این مدت هیچگاه هدف خود را تغییر نداده اند.

وی افزود: امروز نیز آنها از طریق "نفوذ" در صدد تغییر در محاسبات، نگرش، رفتار و ساختار هستند تا از این طریق بتوانند به نظام ما آسیب جدی وارد کنند.

حجت الاسلام سعیدی در پایان تاکید کرد: در شرایطی که دشمن درپی القای رویکرد آمریکا هراسی و تسلیم در برابر آن و نیز ایجاد تغییر در محاسبات مردم است، روحانیون رسالت مهم و خطیری را در شناساندن تهدیدات متوجه انقلاب و نظام به جامعه بر دوش دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی